Ja visst är det!
Jag har ibland funderat på detta med att straffa ena eller andra sidan.
Jag har nog i princip aldrig märkt att det sker - och det är ju ett bra betyg åt er som är LL.
Alltså straff blir väl lite märkligt att kalla det kanske men jag harkompenserar ganska ofta för just hintar Då skriver jag självklart inte ut i tråden att jag kompenserar om det kan undvikas jag vill ju inte nämna att det hintats för då tenderar ju folk att leta efter hintarna och de kan då göra ännu mera "skada".
Oftast är det ju goda som hintar och då kan jag t.ex ge ulvarna en sia, lite spioninfo eller något i den stilen ibland talar jag inte ens om för ulvarna att det är en kompenstation.
Ibland kan det bli lite knasigt som den gången jag gav ulvarna en sia och låtsades att det var någon ide jag hittat på och det var hemligt och att jag inte skulle skriva ut det i tråden. Då kommenterad sedan @Mammas att det fanns hintar å sådär jag sa typ att jag var medveten om det och något i stil med "varför tror du ni9 fick en sia" men det förstod hon inte utan trasslade in det i något annat så jag behövde avstyra genom att tala om det rätt ut.
Så det kan vara krånligt bakom kulliserna även om det inte märks