Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vad händer om man köper ett hus och hittar en miljon på vinden? :D Tillhör dem köparna eller säljarna? Vilda diskussioner här :D
Svar
14
· Visningar
1 775
Senast: Korven
·
Äldre Någon som testat Depends nya Gellack som härdas med UV-lampa? Enligt dem ska det vara extremt hållbart - i 2-3 veckor (ännu längre på...
Svar
11
· Visningar
2 437
Senast: hastflicka
·
Äldre Jag vet, jag brukar starta nedräkningen betydligt tidigare. Har glömt bort det helt enkelt...förlåt. :o Idag är det den 25/11, så...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 685
Senast: Lupin
·
Äldre Vad är era erfarenheter av att använda det? Hur fungerar det? Hur säkert är det? Telefoner och surfplattor kan ju bli stulna...
Svar
15
· Visningar
1 450
Senast: ameo
·
Äldre En fundering som jag kom och tänka på. Man ger ju julklappar till släkt och vänner. (om man nu ger julklappar) Men ger ni till någon...
Svar
16
· Visningar
1 181
Senast: gunhild
·
Äldre I år blir det en annorlunda och ensam jul för mig och min 13 åring. I normala fall brukar vi fira jul med min släkt uppe i Norrland men...
Svar
17
· Visningar
2 074
Senast: frej
·
Äldre Ponera följande: Jag köper ett medlemskap i ett gym och tecknar mig för autogiro. Det första året är det inte möjligt att avbryta...
Svar
1
· Visningar
1 585
Senast: No1
·
Äldre Hittade ingen tråd med middagstips inför nyår, så.. ;) Jag ska ha middagsbjudning hemma för sex eller åtta personer, vill ha lyxig...
Svar
14
· Visningar
1 724
Senast: Petruska
·
Äldre Med en månad kvar till julafton och bara en ynka vecka kvar till första advent är det dags för en sådan här tråd tycker jag. Jag antar...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
10 656
Senast: Libra
·
Äldre Det är snart jul och det märks extra tydligt i mitt yrke. Julen är speciell för de flesta och det ska vara perfekt, skimrande och...
Svar
7
· Visningar
1 478
Senast: Teilani
·
Äldre En liten spinoff på tråden om vad som provocerar dig. Berätta om vad du förundras av, stort som smått! Jag lyssnar ofta på olika...
Svar
1
· Visningar
637
Senast: Stinaelin
·
Äldre Hej, är det någon som känner igen en film som handlar om en tjejs liv. Hon blir kär i en kille när hon var liten och kille tycker att...
Svar
3
· Visningar
765
Äldre Hörde precis någon polis från bagarmossen som pratade om att de inte hade en aning om att de som angrep demonstranterna i helgen hade...
Svar
1
· Visningar
2 132
Senast: Snubbelfot
·
Äldre Har ni solglasögon med styrka? Hittade ett par snygga glasögon som skulle funka som solglasögon men vet inte om man använder det...
2
Svar
28
· Visningar
4 029
Senast: Trott
·
Äldre Jag skall skicka ett viktigt brev till Danmark, ett papper om ägarbyte som ej får komma bort. Hur och med vad ska man skicka det? Någon...
Svar
3
· Visningar
648
Senast: Inglorion
·
Äldre Ja nu är ju julen här och jag har absolut noll koll vad jag ska ge min sambo. Eftersom jag är gravid tänkte jag att jag skulle vilja...
Svar
9
· Visningar
1 393
Senast: Snurrfian
·
Äldre Hur skulle ni göra världen bättre om det hängde på er att göra? Jag tänker på bukelagen och på filmen Pay it forward eller vad den...
Svar
18
· Visningar
1 307
Senast: ASKAPLASKA
·
Äldre Varför är det sådana enorma prisskillnader på glasögon - alltså inte på bågar, det kan jag möjligen förstå, men på glasen? Jag har...
2 3
Svar
55
· Visningar
7 094
Senast: Sar
·
Äldre Vad gör ni för julgodis i år? Jag vill ha inspiration, gärna med recept och bilder! :) För mig blir det som vanligt: *Lussekatter...
Svar
5
· Visningar
898
Senast: Andromedae
·
Äldre http://arbetet.se/2013/12/17/sd-fack-riktar-sig-mot-loare/ Någon som är sugen på att gå med? ;) Enligt twitter tänker de dessutom...
Svar
7
· Visningar
781

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar