Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Skulle verkligen vilja hitta ett par herr strumpor med julmotiv någon som har tips på var och självklart är jag så sen ute så hinner...
Svar
0
· Visningar
507
Senast: jemeni
·
Äldre Ta på er en reflexväst. Klä er väl. Kör med helljus. Och var försiktiga! Jag var väl klädd, höll hastigheten, och tyckte mig vara...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 652
Senast: lil-sis
·
Äldre Sniffade lite extra på stearinljuset innan jag satte det i staken. Jag älskar doften a v stearinljus, det ska vara den "riktiga", inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 395
Senast: glittra
·
Äldre Är det inte snart dags att begränsa värdet skattemässigt för ränteavdrag? Gör man det så har vi möjlighet att sänka räntan ytterligare...
Svar
8
· Visningar
798
Senast: Tomas_S
·
Äldre Nu behöver jag er hjälp. Jag funderar på att köpa en ny telefon och vet inte riktigt vad jag ska ha mer än nån typ av smartphone. Har...
Svar
13
· Visningar
1 086
Äldre Mina garderober är en katastrof. Slitna, tråkiga kläder. Mitt problem är att jag är urkass på mode och hjärnan känns som att det blir en...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
11 435
Senast: fejko
·
Svar
3
· Visningar
9 486
Senast: nyttnick
·
Äldre Nu är jag igång igen med mina dumma matfrågor... Iallafall. Många här är ju helt awesome på matlagning och receptskrivning och sånt, så...
Svar
13
· Visningar
1 244
Äldre Hur mycket pengar har man på banken när man är 30-35 år om man har mycket pengar? Jag fattar att man tycker olika men det är just därför...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
9 387
Senast: honung
·
P
Äldre Varför har det lätta ordet rondell bytts ut till mer komplicerade ordet cirkulationsplats??
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 521
Senast: prallan
·
Äldre Jag ska nu börja med teorin till körkortet. Jag har ett lån på 15.000 kr till körkort men då jag sitter illa till ekonomiskt kommer jag...
Svar
17
· Visningar
1 313
Senast: Kaching
·
Äldre Har haft kontantkort hela livet,just för att jag varit nojjig över att fakturan ska bli svindyr! :p Nu dom senaste åren ringer jag dock...
Svar
9
· Visningar
1 425
Senast: Texaz
·
Äldre Smidig som jag är så tappade jag min ena adventsljusstake i golvet. Två gånger. Och nu lyser den - tvärtemot vad man kunde tro - för...
Svar
8
· Visningar
4 434
Senast: tott
·
Äldre Bukefalos lagråd. Då och då uppkommer det ju diskussioner om domslut, maktlöshet inför lagen eller tvärt om att lagen inskränker dig...
Svar
15
· Visningar
1 641
Senast: devere
·
Äldre Kommer det en ny? Den var en succé som spred sig även bland mina icke hästälskande vänner.
Svar
3
· Visningar
1 269
Senast: escodobe
·
Äldre Är på jakt efter ett förkläde i vattenavvisande material (typ vaxduk, vaxat tyg, eller liknande) till pappa i julklapp. Verkar vara helt...
Svar
3
· Visningar
2 130
Senast: honung
·
Äldre Jag tillhör egentligen ungdom, men behöver hjälp av den lite äldre generationen! :D Jag är på jakt efter en låt som min morfar och...
Svar
16
· Visningar
1 694
Äldre En vän som tidigare hade kaffe som kärlek här i livet, kan inte längre dricka det. Så nu försöker han lära sig att te är lika gott. :p...
2
Svar
20
· Visningar
3 532
Senast: skiesabove
·
Äldre Ska ge bort en sån i julklapp. Nån som vet var man kan köpa en sån?
Svar
7
· Visningar
1 928
Senast: Gammeln
·
Äldre En tanke som slagit mig tidigare och som nu aktualiseras i och med diskussionen om Eddy... Det har nämnts där att man i princip inte...
2
Svar
22
· Visningar
2 539
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar