Cirkulationsplats???

Sv: Cirkulationsplats???

Jag kan inte höger och vänster :o *raderat*

Senast ändrad av en moderator:

Det enda som skulle förvåna mig i en rondell är möjligen möte, annars har jag nog sett alla möjliga avarter och därför säger jag; hellre att de inte blinkar alls än att de blinkar fel! :cautious:

Jag låg till vänster om en lastbil som blinkade vänster från högerfilen och väntade på att han skulle lägga sig framför mig , nej då åker han ut nästa avfart till höger. :banghead:

Tycker nog tyvärr att det är den vanligaste varianten i trafiken tillsammans med att inte blinka alls :banghead:

Liknande trådar

Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 153
Senast: Derivata
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 287
Senast: Pilot
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 897
Senast: Mabuse
·
Mat Okej hörni, nu vill jag ha lite tips! :) Jag hade tänkt baka lite nu i sommar. Det kommer bli lite tillfällen för fika och jag har...
2
Svar
22
· Visningar
887
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar