Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Grönsaken alltså, men ta gärna med folkslaget som överkurs. Men de stavas väl aubergin, eller? Mvh förvirrad :D
Svar
15
· Visningar
8 151
Senast: PelleP
·
Äldre Vi köpte en KRAV skinka från en gård som slaktar själv. Vi ville ha den rimmad så det fick vi. Tyvärr så smakade skinkan just ingenting...
Svar
9
· Visningar
2 328
Senast: tanten
·
Äldre Hur får jag tag i en medlemslista enklast ?? Behöver veta domare mm som är medlemmar
Svar
11
· Visningar
2 529
Senast: Sonic76
·
Äldre Vad kan man hitta på att göra en dag som denna? Vi brukar vara bortbjudna eller ha gäster, men denna julen valde vi att fira med bara...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 264
Senast: lil-sis
·
Äldre I-lands-problem-deluxe!! Jag ska för en gång skull unna mig en riktig mobil, en jag verkligen vill ha och inte en som får duga för...
2
Svar
33
· Visningar
3 993
Senast: millan10
·
Äldre Finns det nån här inne som lärt sig åka på äldre dagar, som alltså inte stått på skidor sen ni var 10 bast? ;) Jag har nämligen köpt...
Svar
16
· Visningar
3 697
Senast: Ramona
·
Äldre Hoppas ni får en bra jul allihop :)
Svar
8
· Visningar
881
Senast: Zizzy
·
Äldre Tycker att vi ska ha en jultråd i år igen! Det var så fina julkort förra året ju! God jul från Enya!
Svar
14
· Visningar
1 214
Senast: tindra
·
Äldre Vad ska ni ha på er på nyår? Själv har jag inte bestämt mig än, vill egentligen ha samma som jag hade förra året men det känns lite väl...
2
Svar
31
· Visningar
8 275
Senast: Tagliabue
·
Äldre Vad tror ni om årets julkalender? http://sv.m.wikipedia.org/wiki/Barna_Hedenhös_uppfinner_julen Kommer den bli bra? Töntig? Julig? Och...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
10 814
Senast: LindgrenV
·
Äldre Följer filmerna böckerna? Jag som har sett ettan och tvåan, kan jag läsa första och andra boken utan att förstöra de kommande filmerna?
Svar
7
· Visningar
1 000
Senast: Itzyditzy
·
Äldre Med anledning av jul men även till vardags, har ni någon som helst koll på att mycket av fisken som säljs är rödlistad och hotad av...
2
Svar
31
· Visningar
3 238
Senast: Chili
·
Äldre Dagen innan julafton blir det givetvis paketlek:D Men, ska och köpa paket idag och har dåligt med fantasi! Max 50 kr, gärna uppdelat på...
Svar
7
· Visningar
14 369
Äldre Tjoho! Någon som beställt nytt simkort via Halebops hemsida nyligen? Fick ni någon bekräftelse på att kortet var beställt (mail/SMS)?
Svar
2
· Visningar
893
Senast: Tassetass
·
Äldre Jo, jag har funderat ett tag på att göra lite egna praliner till jul bara för att det vore roligt att komma med något eget, utöver det...
Svar
4
· Visningar
3 675
Senast: Migo
·
Äldre Någon här som vet hur det funkar med DHL express? Beställde julklapp till sambon för en vecka sen ungefär. 2 dagar leverans sa personen...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: sthu
·
Äldre Åker till Taiwan och Hongkong i två veckor from imorgon och kom just att tänka på att jag inte vet vad de har för eluttag där. En...
Svar
3
· Visningar
934
Senast: hastflicka
·
Äldre Samtal från person jag ska fira jul med: Jag: Vill du att jag ska hjälpa dig med maten, fixa något? Hon: Ja, det vore fint om du gjorde...
Svar
13
· Visningar
2 824
Senast: Zanza
·
Äldre Jag brukar mest bara köpa julklappar till familjen och så har det varit i alla år. Men i år är det lite annorlunda. Det är ungefär ett...
Svar
15
· Visningar
1 809
Äldre Har en dotter som blev 24 år nu i november. De höjer ju till 24 år 2014. Då kan hon inte använda det, då hon redan fyllt 24. Det gäller...
Svar
7
· Visningar
1 065

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Hjälp att välja ras

Hästrelaterat

Omröstningar