Årets julkalender

Sv: Årets julkalender

Jag som ser avsnitten sjuttiotolv gånger var (vi sparar dem allt eftersom) kommer nog kunna sammanställa en citatbok snart :angel:

Jag som ser avsnitten sjuttiotolv gånger var (vi sparar dem allt eftersom) kommer nog kunna sammanställa en citatbok snart :angel:

Det kan komma att bli en storsäljare om några år när de som är halvstora barn nu, vill gå tillbaka och dra citat från kalendrarna de växt upp med :D

Oh, det har du rätt i! Ska genast börja skriva ner guldkornen :D Jag lär nog få se varje avsnitt sjuttiotolv ggr till om jag känner dottern rätt... ;)

kl

Alltså årets julkalender! Fantastiskt bra. Sitter och gråter till dagens avsnitt (okej, kanske är lite extra känslig :p ). Gillar också att den är genusmedveten. Den bästa på många år! Hon som spelar Stella är väldigt duktig också.

Det letade sig fram en tår hos mig också, när Junior låste upp åt Stella och hennes pappa.

Det kommer att bli trist att gå upp i tid i januari. :cautious:

Kalendern är underbar!
Undrar vad som händer nu, vad farmor kommer säga om Sture kommer till museet :p

Ja precis vad kommer hända nu :)
Alltid samma fråga efter varje avsnitt.
Gillar kalendern skarpt.
Tittade faktiskt på förra årets kalender oxå som va helt okej :).

Nu måste jag bara komma på hur jag ska lyckas se kalendern de närmaste dagarna... Mitt internet har dragits ner så det är som på stenåldern suuuuuuuper segt. Testade se gårdagens avsnitt 12min tog typ 100år att se.

Kan inte se på mobilen för då kommer inte internet räcka där heller, tror jag :/.

Kommer inte hinna se på tvn heller för jag jobbar... buhuhuhuhu

Jag har såna allvarliga problem just nu :arghh::crazy::nailbiting:

Hur ska jag kunna överleva detta? Kan ju inte vänta till NÄSTA ÅR med att få se resterande avsnitt :O

Våldgästa vänner med bra Internet :D, ta med lite fika och lura dem till att se på julkalendern :P.
Alternativt ta reda på deras Wifi kod och lås in dig på toaletten med en pekplatta :).

kl

Gillar verkligen kalendern! Gillar att Knota är på jobbet o säger att det viktigaste man kan göra är att ha skoj! Och allt om att familjen är viktigare än jobb och så =)

//r

KL

Hamnar stadsministern i stenåldern istället för i framtiden tro? Eller blir han kvar i nutiden?

Det tror jag också!

kl

Ben verkar vara ett hopplöst fall vad gäller klockan... "Kvart över sten" och "halv gran" :D

Men till bens försvar så hade de ju en klocka/sol/måne ur med gran, kvist, barkbit och kottar istället för siffror :p. Så egentligen så borde de kunna översätta siffror mot kottar så han förstår :D.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 371
Senast: Vovve
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
890
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 126
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
1 130
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar