Årets julkalender

Sv: Årets julkalender

Nähe? Jag har aldrig varit där (:o) så jag vet inte.

*kl*
Stämmer in i hyllningskören till Björn, han är fantastisk och han gör rollen enormt bra :)

Nu är det ljus här i vårt hus, festen har börjat hopp tralalala :D

kl

Åh Björn :love:

Jag märker att jag börjar gilla karaktärerna mer och mer för varje avsnitt! I början tyckte jag att alla verkade lite stela och menlösa men nu blommar de upp allihop. Tror att den här julkalendern kommer att vara bland de bättre på senare år faktiskt :) (förutom klassikern Greveholm förstås!)

Jag fnissade gott åt den kommentaren :D
Fast det är lite tröttsamt att Sten såklart ska bli kär i Stella. Kändes lite förutsägbart.

Det hade varit lite mer oförutsägbart om det var Flisa och Stella som blev kära :)

Och jag stämmer också in i hyllningskören av Björn! Känns som han fått en roll som passar honom perfekt.

Efter lite googling, visst är utsidan samma?

DSCN6433.JPG

Ah, va bra!
Baksidan är det inte (för den försökte jag leta rätt på men där är det fler byggnader), men ena sidan!

har googlat mig fördärvad efter 18-1900tals byggnader med obelisk i förgrunden XD, med tycker att det är elakt av svt att inte skriva ut var det är filmat :p

Jag har en känsla av att det kommer bli ett besök där snart, ffa för dotterns skull :D Jag får ta kort då! ;)

KL

Missade ett par avsnitt men har kollat ikapp mig på play. Gillar också julkalendern mer och mer för varje gång. Känns lite förutsägbar, men det är nog för att man inte är barn längre :p Men bra är den!

15? Den är knappa 13min :D

F.ö är den bara så pinsam så jag döör. Jag klarar verkligen inte av scener som när Sten försöker impa på Stella. :rofl:

Kl, är det förresten bara jag som inte tycker om Stella skådespelaren? Lite för stelt och ingen riktig inlevelse, åtminstone inte i jämförelse med hedenhös barnen. Inte för att vara elak men det blir inget riktigt flyt.

Jag tycker precis tvärtom! :D Stella är en duktig skådespelerska, trovärdig och naturlig, Sten och Flisa är däremot inte lika naturliga.

Helt klart är ju i alla fall att det är en suverän Julkalender i år!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 371
Senast: Vovve
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
890
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 126
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
1 130
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar