Årets julkalender

Sv: Årets julkalender

Ja får göra det :D
Nästan så jag startade ett avsnitt nu bara för och kolla :D

Jag tycker det är spännande trots att jag fattar vad som ska hända. :D Igår började 4½ åringen fråga efter julkalendern klockan 16:15, det blev en låååång väntan! Idag såg vi på morgonen.

Kan dock bli lite trött på den romantiserade bild av att hålla ihop, det finns ju de som måste jobba borta. Eller så kanske man inte trivs ihop och då är det knappast bättre att hålla ihop bara för att...

Jag tänkte också på det, hur känner sig inte de barn vars familjer inte håller ihop liksom?

(Har du internetkapacitet kvar till det finns det utlagt på svtplay! :) ...vi gick upp halv åtta i morse så vi fick se det på datorn. :p)

Ni som inte tyckte så mycket om första avsnittet, ska ni ge kalendern några avsnitt till? Eller har ni gett upp så att säga? :)

Jag är fortfarande lite tveksam men den har växt lite i alla fall! Kommer nog titta ända fram till julafton. Men som vuxen kan jag inte direkt klaga egentligen, hade jag varit liten hade jag nog älskat den!

KL

Sambon och jag bänkade oss idag igen och jo, jag tycker nog det blir mer spännande nu :D
Hade jag varit barn eller haft barn hade det varit ännu bättre tror jag.

Jag tänkte också på det, hur känner sig inte de barn vars familjer inte håller ihop liksom?

(Har du internetkapacitet kvar till det finns det utlagt på svtplay! :) ...vi gick upp halv åtta i morse så vi fick se det på datorn. :p)

Haha åh, jag har surf kvar men ibland är det bra att träna lite tålamod också. :D

Surfmängden fylls på varje månadsskifte, i november tog surfen slut den 22:a. 8 dagar med ett internet i hastighet med genomsnittet från år 1997. Så ovärdigt. :(

Ahahahaha toa-scenen i detta avsnitt var nog det roligaste jag sett på länge!:laugh: Tyckte inte att första intrycket av barnet Sten var så bra (lite tråkig :p), men det kan nog bli en riktig favoritkaraktär om han fortsätter i samma stil:love:

Haha ja, jätteroligt :D Och pappans kommentar om sin bild - "Men, sådär ser jag ju inte ut! Han har ju gjort mig smal, jag är ju tjock!"

Jag fnissade gott åt den kommentaren :D
Fast det är lite tröttsamt att Sten såklart ska bli kär i Stella. Kändes lite förutsägbart.

Fast om det vore Stella som blev kär skulle hon iallafall framställas som mer aktiv än passiv (föremålet för hans kärlek och så vidare..).

Förvisso, men jag tycker det mest är tjejer som trånar efter killar i barnprogram?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 371
Senast: Vovve
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
890
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 126
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
1 130
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar