Årets julkalender

Sv: Årets julkalender

Är du säker på det? Det jag hittar på Madickens lärarinna är Fillie Lyckow och hon är inte med i julkalender.

Nej, farmor är ju Lotta Tejle. Däremot är väl Fillie Lyckow (som spelade Madickens fröken) berättarröst till kalendern?

*kl*

Nu är den slut och det känns faktiskt lite tomt. Jag gillade kalendern jättemycket och tyckte verkligen att de fick ihop den fint här på slutet :love: Så GOD JUL på er allihopa!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 371
Senast: Vovve
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
890
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 126
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
1 130
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar