Nyårsklänning!

Sv: Nyårsklänning!

Tack detsamma :love:

Är lite osäker på hur jag ska ha håret (så dålig på att fixa det!), men förhoppningsvis har de där hundbajsslantarna börjat att trilla in - så att jag har råd att anställa en hårstylist :D

Håller med om att urringningen var rätt extrem, men jättefin klänning annars! Känner du dig bara bekväm i den, tror jag den kan bli jättefin!

Sparrisen: Den klänningen var fin!

---------

Jag ska antagligen inte göra något särskilt på nyår, men ifall jag vill vara lite fin ska jag ha denna, en enkel trikåtopp/klänning från vila, med svarta leggins till.

https://www.google.se/search?q=long...ila-basic-femme-long-tank-top-1309344;173;221

//r

Den sålde tyvärr slut innan jag fick tummen ur och beställde den :/ Jag hade också tänkt köpa en grön paljettklänning först! :D

kl.
Får bli denna istället.
502264-0014_3

Hoppas bara den sitter bättre på mig än på modellen! O_o

Jag har aldrig handlat på Nelly förr, är deras kundservice alltid väldigt vrång?

Vad ska ni ha på er på nyår?
Själv har jag inte bestämt mig än, vill egentligen ha samma som jag hade förra året men det känns lite väl trist!

Har funderingar på denna:
300703-5514_1

Men urringningen känns lite väl extrem! Den har dock väldigt fin rygg!

OMG så jäääkla snygg!!! Den måste jag ha!! :d

Själv ska jag ha denna klänning på nyår. Har haft den på mig en gång innan men har inget finare till nyår så tänkte ha den och piffa upp den lite med silversmycken :)
Rätt dålig bild men det är en sån "kjol-klänning"..

2013122317415874516258_sbig.jpg

Jäklar vad snygg den var på dig! Ge mig dina bröst :love: gosh!
Kör enkla silversmycken tycker jag! Inget halsband, klänningen är så mycket i sig :)

åh, tack! Får nog dock erkänna att dom inte direkt är mina.."från början" :o

Ne precis! Tänkte mig örhängen och något armband till eller en maffig ring :D

Någon klänning blir det definitivt inte, men väl en kjo... ursäkta... Kilt, då några av mina skotska vänner här på "Riffa" är vänliga nog att låta mig låna en :)

Blir något i stil med det här.

kilt.jpg

Jag funderar på den här som anlände idag för 100 spänn (!), men vi får se, den känns kanske lite för somrig?

Ignorera prislappen och den kassa bildkvaliteten :p

DSC_0232_zps2d3d3479.jpg

Liknande trådar

Skola & Jobb Hjälp. Har examinerande redovisning och ska då även ge respons på någon annans arbete. Texten jag har fått är tyvärr inte så bra...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 741
Senast: Badger
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
34 35 36
Svar
706
· Visningar
32 688
Senast: Görel
·
Kultur Planerar en långweekend med några kompisar i höst och vi velar lite om vi ska sikta på Barcelona eller Aten. Ingen av oss har varit i...
Svar
5
· Visningar
431
Senast: Marje
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
425
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama