Ganska liten faktiskt.Misstänker att det inte är en liten coopbutik.. måste nog lämna min lilla by och åka ut i stora världen på kalenderjakt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ganska liten faktiskt.Misstänker att det inte är en liten coopbutik.. måste nog lämna min lilla by och åka ut i stora världen på kalenderjakt
Din deli på nätetVart fanns den att köpa ?
Finns på din deli på nätet så du behöver inte lämna soffan.Misstänker att det inte är en liten coopbutik.. måste nog lämna min lilla by och åka ut i stora världen på kalenderjakt
Prenumerera på deras nyhetsbrev, kan släppas fler.Jahopp, jag missade tydligen kalendern från Svensk ridsport helt. Har hållit lite koll efter den på hemsidan, inte sett något öht men inte kollat denna vecka - den släpptes tydligen i fredags och är slutsåld. Oh well, jag lägger väl de pengarna på SIHS istället
Väntar också på GLOWiD Håller tummarna att alla som vill ha får tag på enDet blev en kalender från Hagel-shop trots allt. När jag skulle beställa var den slut men jag la en bevakning men trodde inte den skulle komma in igen men den gjorde det. Verkar vara helt ok mix och kul att testa lite nytt.
Jag känner mig rätt nöjd nu, det är bara GLOWiD jag väntar på ska släppas. Jag skippar Amedei och köper en blandad ask med carré-bitar istället.
Jag är i samma sitsJag har fortfarande inte köpt någon. Känns för jävligt
Tex denna. Ingen info om när den släpps?Väntar också på GLOWiD Håller tummarna att alla som vill ha får tag på en
Dom ska tydligen släppa mer info om kalendern under veckan Förra året släpptes den 7 november och året innan det 10 novemberTex denna. Ingen info om när den släpps?
Inte för att jag ändå ska ha någon men…