Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite sur också på att schabraken är på rea och att flughuvan verkar vara slut i flera färger. Men snart är det här en gnälltrådJag lyckas inte använda mina kuponger.
- Lägger in alla kuponger (med helvetslånga koder), sen försvinner alla varor när jag loggar in och när jag ska lägga in koderna igen står det att de redan är använda
- Kontaktar supporten som ska kolla upp det och sen maila. De mailar aldrig.
- Provar igen och när jag lägger in kupongen som ska ge 10% blir priset på alla kupongvaror 0. I och för sig rätt men några 10% på det andra jag har i korgen blir det inte.
- Dessutom blir det inte fraktfritt som de sa innan jag köpte kalendern att det skulle bli.
Har följt en på tiktok som köpt horze och en kommentar där säger att det är en kod per order som gäller. Så för att det ska funka så måste man alltså beställa flera gångerJag lyckas inte använda mina kuponger.
- Lägger in alla kuponger (med helvetslånga koder), sen försvinner alla varor när jag loggar in och när jag ska lägga in koderna igen står det att de redan är använda
- Kontaktar supporten som ska kolla upp det och sen maila. De mailar aldrig.
- Provar igen och när jag lägger in kupongen som ska ge 10% blir priset på alla kupongvaror 0. I och för sig rätt men några 10% på det andra jag har i korgen blir det inte.
- Dessutom blir det inte fraktfritt som de sa innan jag köpte kalendern att det skulle bli.
Det var det dummaste jag har hörtHar följt en på tiktok som köpt horze och en kommentar där säger att det är en kod per order som gäller. Så för att det ska funka så måste man alltså beställa flera gånger
Det måste dom fixa till tycker jag. Katastrof annarsDet var det dummaste jag har hört
Om jag lägger in koden som ska ge 10% dras hela priset av på de saker som är med i kalendern, jag behöver alltså inte lägga in dem en och en. Det funkar om man bara vill ha de sakerna. Vill man ha nåt mer och hoppades att 10% skulle dras på övriga varor så funkar dock inte det. Och inte fraktfritt.Det måste dom fixa till tycker jag. Katastrof annars
Har följt en på tiktok som köpt horze och en kommentar där säger att det är en kod per order som gäller. Så för att det ska funka så måste man alltså beställa flera gånger
Jag fick det att funka med att lägga in en slumpmässig rabattkod, behövde alltså inte skriva in alla från kalendern trots att jag la in alla produkter. Köpte också lite annat smått och gott. Inga problem med 10 % (men det syntes inte så tydligt att de dragit 10 % utan jag dubbelräknade ) trots att en av de andra grejerna jag köpte var på rea.Om jag lägger in koden som ska ge 10% dras hela priset av på de saker som är med i kalendern, jag behöver alltså inte lägga in dem en och en. Det funkar om man bara vill ha de sakerna. Vill man ha nåt mer och hoppades att 10% skulle dras på övriga varor så funkar dock inte det. Och inte fraktfritt.
Jag fick det att funka med att lägga in en slumpmässig rabattkod, behövde alltså inte skriva in alla från kalendern trots att jag la in alla produkter. Köpte också lite annat smått och gott. Inga problem med 10 % (men det syntes inte så tydligt att de dragit 10 % utan jag dubbelräknade ) trots att en av de andra grejerna jag köpte var på rea.
Fraktfritt blev det dock inte och fraktgränsen tycker jag är brutalt hög (790:-).
Förutom det där med fri frakt som de lovat tidigareSkönt att det funkade för er med horze
Förutom det där med fri frakt som de lovat tidigare
Exakt och jag gick tyvärr på det. Plockade på mig för att slippa frakten som de lägligt höjt beloppsgränsen för att slippaOm det inte är fri frakt kostar kalendern i praktiken mer än det utsatta priset - men man får inte veta det förrän efteråt. Verkligen inte ok.
(Dessutom tycker jag att det där med beställningar är ett rätt trist grepp att ha i adventskalendrar. Det känns lite genomskinligt - chansen är stor att många köper något mer när de ändå är inne och beställer sina kalendervaror.)