Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ingen användning av varken plånboken eller asken och de kom ifrån samma märke. Hade gärna sett något annat innehåll i de luckorna istället.Vad hade du "emot" denna? Vad jag menar, det var ju inte GtG som la artiklarna i kalendern?
Jag har ingen användning av varken plånboken eller asken och de kom ifrån samma märke. Hade gärna sett något annat innehåll i de luckorna istället.
Den där ska jag ha nästa år! Var den svindyr?
Den där ska jag ha nästa år! Var den svindyr?
Jag är redo!Allt är ju relativt Nu tog jag den varianten med fem stora härvor och den var billigare än varianten med 24 små och en stor härva. Sen beror det på vilken garnbas som du väljer.
https://www.artemisyarns.com/
Håll koll på hennes Instagram för att se när hon släpper kalendrarna i april, hon sålde slut på 600 kalendrar på 24 h i år.
Fast det är ju knappast GtGs fel, det är ju inte dom som har gjort kalendernJag har ingen användning av varken plånboken eller asken och de kom ifrån samma märke. Hade gärna sett något annat innehåll i de luckorna istället.
Lite tjockare. Perfekt vid fram- och avskrittning!Är det vanligt tunn fleece el något lyxigare material?
Rejäl storlek också på denLite tjockare. Perfekt vid fram- och avskrittning!
Men jag har väll inte sagt att det är någons fel? Just det innehållet passade inte mig bara. Någon annan blev säkert jätteglad.Fast det är ju knappast GtGs fel, det är ju inte dom som har gjort kalendern
Det var detta inlägg jag syftade på. Men jag kan ha feltolkat.Svensk Ridsport - plånbok från Get the Gallop. GtG gjorde ingen succé hos mig med asken och nu denna.Visa bifogad fil 135128