Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag gillar den. Kommer nog köpa nästa år igen@Sasse. Pärlans verkar vara en höjdare? Ngn som du kan rekommendera?
Det ser ut att vara antingen turrón eller halwa! Var den mjuk eller hård?Roligt att det är så olika, för jag tyckte den biten var så god att jag tom kollat upp om man kan köpa en stor bit av den på hemsidan
Mjuk, hittade beskrivning på hemsidan, är massa honung i den om jag kommer ihåg rättDet ser ut att vara antingen turrón eller halwa! Var den mjuk eller hård?
Ah, kanske fransk nougat då! Turrón och fransk nougat är ganska lika smakmässigt men turrón brukar vara hårdMjuk, hittade beskrivning på hemsidan, är massa honung i den om jag kommer ihåg rätt
De där fina färgglada pralinerna, vilken kalender kommer de från?MrCake - Pepparkaka med chokladhölje (repris).
AD70 - Äpplepaj. Jag är inget fan av äpplepaj utan vaniljsås, så lite meh över den, men den smakade mycket äpple/kanel så hiss för det.
Pärlans - Kardemumma. Mums!
Penstore - Blå akrylfärg.
Cluizel - Pralin med mandelkrisp. God!
Visa bifogad fil 135061
AD70De där fina färgglada pralinerna, vilken kalender kommer de från?