Jag tycker det mesta av innehållet varit ok.Är du nöj
Är du nöjd med kalendern?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det mesta av innehållet varit ok.Är du nöj
Är du nöjd med kalendern?
Nu förstår jag inte göra sig av med????
Min hjärna har jättesvårt att tolka den där som en uggla. Jag ser bara nån animesnubbe med lång mustasch i stil med denna:
Det är bara för att man sevärdheter pennhållaren inutiMin hjärna har jättesvårt att tolka den där som en uggla. Jag ser bara nån animesnubbe med lång mustasch i stil med denna:
Visa bifogad fil 134931
För att man vaddå sa du?Det är bara för att man sevärdheter pennhållaren inuti
-värdheter, ingen värdighet här inte! Iaf inte med autocorrectFör att man vaddå sa du?
Värdesätter, kanske? Eller?-värdheter, ingen värdighet här inte! Iaf inte med autocorrect
Roligt att det är så olika, för jag tyckte den biten var så god att jag tom kollat upp om man kan köpa en stor bit av den på hemsidanOch detta var gårdagens!
Den lilla ”godbiten” var lika oätlig som övriga sötsaker varit Utan dem hade kalendern fått högsta betyg, men dom drar ner.
Likaså är de ”fröfria” dagarna i Impecta-kalendern de tråkigaste, men kan nog se att jag kan få användning för det där ”hålpetarverktyget” iallafall. Även om det hittills funkat bra med tummen och en penna också.