Öppningstråden för adventskalendrar 2023!

Svensk Ridsport - förvaringspåse med dragkedja

1000009786.jpg
 
IMG_4843.jpeg


Den obligatoriska(?) Magic brush som verkar finnas i de flesta adventskalendrar med hästprylar. Men det här är varianten soft.

Earl Grey från Cartwright and Butler, en favorit sedan jag hade delikatesskalendern och en påse Fredagsmys från Java.
 
Och detta var gårdagens!
Den lilla ”godbiten” var lika oätlig som övriga sötsaker varit 😅 Utan dem hade kalendern fått högsta betyg, men dom drar ner.

Likaså är de ”fröfria” dagarna i Impecta-kalendern de tråkigaste, men kan nog se att jag kan få användning för det där ”hålpetarverktyget” iallafall. Även om det hittills funkat bra med tummen och en penna också. :p
 

Bifogade filer

  • IMG_8852.jpeg
    IMG_8852.jpeg
    303,3 KB · Visningar: 54
Och detta var gårdagens!
Den lilla ”godbiten” var lika oätlig som övriga sötsaker varit 😅 Utan dem hade kalendern fått högsta betyg, men dom drar ner.

Likaså är de ”fröfria” dagarna i Impecta-kalendern de tråkigaste, men kan nog se att jag kan få användning för det där ”hålpetarverktyget” iallafall. Även om det hittills funkat bra med tummen och en penna också. :p
Roligt att det är så olika, för jag tyckte den biten var så god att jag tom kollat upp om man kan köpa en stor bit av den på hemsidan :laugh:🙈:rofl:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp