Öppningstråden för adventskalendrar 2023!

Låter som om jag inte behöver offra tevatten på den påsen. Kände inte för att dricka det sent i går när jag kom hem och det var väl tur. :laugh:
Satt och nyste på kontoret (jag nyser av illamående :cautious:), och fick gå och hälla bort det sista. Så ja, undvik tycker jag.
Har äntligen förstått att luktar det kvamligt/illa så är det bäst att undvika det :angel:
 
IMG_4841.jpeg


Schampo och doftljus idag! Tepåsen drack jag upp igår, jättegott citruste.
 

Låter som om jag inte behöver offra tevatten på den påsen. Kände inte för att dricka det sent i går när jag kom hem och det var väl tur. :laugh:

Satt och nyste på kontoret (jag nyser av illamående :cautious:), och fick gå och hälla bort det sista. Så ja, undvik tycker jag.
Har äntligen förstått att luktar det kvamligt/illa så är det bäst att undvika det :angel:
Jag har en annan lösning. Ger bort till kollegan som älskar den typen av te. 😜
 
Fick en superfin kajal som jag ändå har tänkt köpa. Svår att få korrekt färgåtergivning men den är riktigt ljust reflekterande i sliver.
God 60% choklad med havssalt.
Och en svart badbomb, Lump of Coal, med kanel och kryddnejlika.

1000017868.jpg
 
IMG_8844.jpeg
Dagens luckor. Den lilla flaskan är en balsamvinäger.

Ostkalendern kan det hända att jag öppnade upp helt i helgen. 😅 Gjorde storstädning av kylskåpet och tröttnade i och med det att ha kartongen liggandes kvar.
Det kan också hända att det vid det här laget bara finns en ost kvar. :p:D
 
MrCake - Nougatkrisp (upprepning)
AD70 - Citron.
Pärlan - Svarta vinbär.
Cluizel - Chokladkrisp.
Penstore - Akrylpenna.

För tidigt att käka massa chokladpraliner nu.

Visa bifogad fil 134763
Kan ge en recension enligt mina smaklökar.

MrCake - Upprepning, men ja, nougatkrisp går hem.
AD70 - Väldigt citronig! Toppengod.
Pärlans - Syrlig. Helt ok smak, men ingen sensation.
Cluizel - Chokladkrisp går också hem. Allt med krisp är gott.


För övrigt har jag helt missat att Penstore har haft en plan med den här kalendern. Inte som för två år sedan när random grejer låg i random luckor. Detta år så får man tydligen ritblock med ett tema, och därefter tillbehör som matchar det temat i luckorna efter. Och en länk till Penstore där man kan ladda upp sina verk. Nu är vi inne på akryl.

Jag märkte det först igår, när jag behagade att scanna en av länkarna på ritblocken :arghh:
 
Jag har varit jättedålig med att uppdatera så här kommer flera dagar

Här är 13e, 14e, 15e och 16e (ordningen på bilden behöver inte vara enligt datumen :laugh: )
- Fullstor foaming shower gel, eukalyptus och rosmarin doft. Älskar deras duschskum!
- Deeply purifying hot body scrub, sea salt and eucalyptus. Kul!
- Glow radiance anti-ageing Serum
- sport anti-deyness body lotion. Inte så förtjust i deras sport serie då den doftar starkt "herr" för mig. Men men, den går väl åt tillslut.

20231216_121819.jpg
 
Och här för återstående dagar :D,
17e Adventsljus
18e Läpsyl. Tycker denna är riktigt bra. Brukar köpa den själv.
19e "Car perfume holder + 2 refills, tulip and Japanese Yuzu". Bilperfym tror jag?? :laugh: Finns en instruktion, nog tur haha.
20e nourishing rich body oil, Indian rose and sweet almond oil. Fullstorlek. Ser riktigt trevlig ut och verkar ha god och lagom doft.

20231220_223238.jpg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp