Öppningstråden för adventskalendrar 2023!

  • Get Boring Stuff Done - Get rid of old tech, sälj, ge bort, återvinn
Ska helt klart sno dom där luckorna och lägga in i nåt slags system för hela året. Damma vardagsrummet lär man ju göra mer än en gång per år, men rensa gammal teknik räcker ju att göra mer sällan. Bra inspiration i alla fall, även om det i mitt fall skulle bli enormt stressande att hinna med allt under december 😅
 
Tycker att munstycken brukar säljas för typ 30 kronor
Ja?
Men eftersom det verkar vara ett problem för flera så kan man alltid kontakta hööks som sålt kalendern och säga att man är besviken över att det var en grej utan munstycke så kanske man får ett gratis (kostar 19,90 på hööks)
 
Ska helt klart sno dom där luckorna och lägga in i nåt slags system för hela året. Damma vardagsrummet lär man ju göra mer än en gång per år, men rensa gammal teknik räcker ju att göra mer sällan. Bra inspiration i alla fall, även om det i mitt fall skulle bli enormt stressande att hinna med allt under december 😅
Om du vill kan jag ge de riktiga texterna och inte bara mina korta beskrivningar. :D
 
Visa bifogad fil 134560
  • Kränku - Grönt julte, deras egna med smak av äpple, kanel, vanilj och apelsin.
  • Tonys - Dark chocolate, 70% (upprepning)
  • Vinoteket - Rött vin från Frankrike "From deep within the impenetreble wilds of Southern France, amongst the baked soil and jagged roeks carved by the interminable winds of immeasurable millenia, comes Rex Mundi. This dark secret, named for the Cathar's long forgotten king of the World, the lord of earthly pleasures and the forbidden delights of mortal flesh, will stain your soul with its luscious, berry fruit and leave you forever luxuriating in its hauntingly deep grip. Once feared by all that were holy, good and righteous, Rex Mundi has again risen to strike fear in the hearts of all those who dare to unleash him." Efter detta så måste detta vin verkligen var något riktigt extra, annars kommer jag bli riktigt, riktigt besviken! :p
  • Happysoaps - Schampoo bar, Exotic Ylang Ylang
  • Svensk husman - Julskinka
  • MyMüesli - Berry coconut choc, inte speciellt god alldeles för mycket kokos i denna.
  • Get Boring Stuff Done - Damma av i vardagsrum och sovrum.
Vinet har 3,9 (av 5) på Vivino så det är förhoppningsvis bra. Fast så som det beskrivs borde det ju nästan haft 4,9 istället. ;)
 
6B37A144-DCED-4909-968D-7685837D9E7C.jpeg
 
Jag har slarvat några dagar. Det som inte är med på bild är några helt ok chokladbitar på 9gram. Än så länge har det varit olika choklad hela vägen! Dagens var riktigt god med mörk choklad och apelsin.

Dagens läppstift har jag inte vågat öppna! Det är en mörk vinröd färg som ser läcker ut men kanske inte riktigt är för mig. Tre ögonbrynsprodukter i en och samma lucka var generöst tycker jag. Ögonskugga primern har jag sen innan:up:
Ögonskuggan hade jag suktar efter sen den kom.
1000017841.jpg
 
Jag har slarvat några dagar. Det som inte är med på bild är några helt ok chokladbitar på 9gram. Än så länge har det varit olika choklad hela vägen! Dagens var riktigt god med mörk choklad och apelsin.

Dagens läppstift har jag inte vågat öppna! Det är en mörk vinröd färg som ser läcker ut men kanske inte riktigt är för mig. Tre ögonbrynsprodukter i en och samma lucka var generöst tycker jag. Ögonskugga primern har jag sen innan:up:
Ögonskuggan hade jag suktar efter sen den kom.
Visa bifogad fil 134684
Aldrig testat brynprodukter från LH, du får gärna återkomma med vad du tycker om dem :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp