Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svinsnygg färg på mössan ju Ja, den kommer någon bli jätteglad för!Visa bifogad fil 134539
Mössa från Hööks, förskräcklig färg. Tur att simhallen där jag bor samlar in varma kläder till jul, då kan den göra någon glad.
Glöggkryddor från Delikatesskalendern
Fuktkräm från Apoliva
Bodylotion från Yves Rocher
Pralin med marsipan från Ikea
Mjölkchoklad från Cadbury
Tur att någon gillar den, tror att det är det fulaste jag någonsin sett. Men jag gillar starka färger som lila, grönt och rött.Svinsnygg färg på mössan ju Ja, den kommer någon bli jätteglad för!
Den hade jag velat ha!Min hööksmössa är grå:
Visa bifogad fil 134540
Min var svartMin hööksmössa är grå:
Visa bifogad fil 134540
Min såg också svart ut!Min var svart
Lider med dig! Det är något visst med att få det färgalternativet man minst hade velat ha i en kalender, tycker inte alls det känns lika störigt om det liksom var fel färg om det bara var det alternativet...Den hade jag velat ha!
Skönt att höra att jag inte är ensam!Lider med dig! Det är något visst med att få det färgalternativet man minst hade velat ha i en kalender, tycker inte alls det känns lika störigt om det liksom var fel färg om det bara var det alternativet...
haha, sedan känner åtminstone jag mig så himla barnslig när jag blir gnällig över nåt sånt, men jag kan inte hjälpa det.
Rätta mig om jag har fel, men är inte du också nåt slags övervintrad gothare (eller kanske punkare?) Upplever iaf att många av oss är lite extra kinkiga vad gäller just färger...Skönt att höra att jag inte är ensam!
Jag lägger väldigt stor vikt vid färger och skulle aldrig kunna skaffa något i en färg som jag ogillar bara för att modellen är bra. Har lärt mig att jag inte använder det som jag tycker är fult. Min häst skulle aldrig få ett brunt eller blått täcke för det är så fult
Du minns helt rätt! Min favoritfärg är det som vi på punktiden kallade för äckellila, och jag delar din uppfattning om kinkighet gällande färger. Vänner från den tiden är det också.Rätta mig om jag har fel, men är inte du också nåt slags övervintrad gothare (eller kanske punkare?) Upplever iaf att många av oss är lite extra kinkiga vad gäller just färger...