Öppningstråden för adventskalendrar 2023!

Svensk Ridsport - pannband från Pikeur
1000009688.jpg
 
IMG_5798.jpeg


Mössa från Hööks, förskräcklig färg. Tur att simhallen där jag bor samlar in varma kläder till jul, då kan den göra någon glad.
Glöggkryddor från Delikatesskalendern
Fuktkräm från Apoliva
Bodylotion från Yves Rocher
Pralin med marsipan från Ikea
Mjölkchoklad från Cadbury
 
Visa bifogad fil 134539

Mössa från Hööks, förskräcklig färg. Tur att simhallen där jag bor samlar in varma kläder till jul, då kan den göra någon glad.
Glöggkryddor från Delikatesskalendern
Fuktkräm från Apoliva
Bodylotion från Yves Rocher
Pralin med marsipan från Ikea
Mjölkchoklad från Cadbury
Svinsnygg färg på mössan ju 😍 Ja, den kommer någon bli jätteglad för!
 
Lider med dig! Det är något visst med att få det färgalternativet man minst hade velat ha i en kalender, tycker inte alls det känns lika störigt om det liksom var fel färg om det bara var det alternativet...

haha, sedan känner åtminstone jag mig så himla barnslig när jag blir gnällig över nåt sånt, men jag kan inte hjälpa det. :D
Skönt att höra att jag inte är ensam!

Jag lägger väldigt stor vikt vid färger och skulle aldrig kunna skaffa något i en färg som jag ogillar bara för att modellen är bra. Har lärt mig att jag inte använder det som jag tycker är fult. Min häst skulle aldrig få ett brunt eller blått täcke för det är så fult🫣
 
Skönt att höra att jag inte är ensam!

Jag lägger väldigt stor vikt vid färger och skulle aldrig kunna skaffa något i en färg som jag ogillar bara för att modellen är bra. Har lärt mig att jag inte använder det som jag tycker är fult. Min häst skulle aldrig få ett brunt eller blått täcke för det är så fult🫣
Rätta mig om jag har fel, men är inte du också nåt slags övervintrad gothare (eller kanske punkare?) Upplever iaf att många av oss är lite extra kinkiga vad gäller just färger...
 
Rätta mig om jag har fel, men är inte du också nåt slags övervintrad gothare (eller kanske punkare?) Upplever iaf att många av oss är lite extra kinkiga vad gäller just färger...
Du minns helt rätt! Min favoritfärg är det som vi på punktiden kallade för äckellila, och jag delar din uppfattning om kinkighet gällande färger. Vänner från den tiden är det också.
 
MrCake - Milkypops, har jag för mig de hette.
AD70 - Glögg. Smakar väldigt glöggigt ;)
Pärlans - Saffran. God!
Cluizel - ”Flower of salt praliné Kewane”, så havssalt? God hursom, krispig inuti. Viss hint av salt.
Penstore - Färgpennor, 3 st. Tror inte det stod vilket märke, så hoppas jag inte gillar de allt för mycket :p

F3AB7F0F-1AFE-4DEC-8FFF-8444A9A9CABA.jpeg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp