Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JärnekSvensk husman - Mistel?
Ooh, har precis gjort en kopp med trollskogen, den doftar ju som blåbärssoppa!Visa bifogad fil 134349
Benreflexer från Horsebrands, strumpor och duschgel från Molton Brown i min egna. Trollskogen från Java som är ett av mina favoriter därifrån, dubbelnougat från Johannas.
Åh clean it zero är så sjukt bra på smink! Allt bara smälter av. Har den gula men rosa verkar väldigt poppis!
Du ser riktigt glad ut med en ostbit redan i munnen
Det finns inte med som alternativ bland deras innehållsförteckning på baksidan av kalendern.Järnek
Haha, men det är vad de har som mönster iaf. Mistel har runda små blad och vita bär.Det finns inte med som alternativ bland deras innehållsförteckning på baksidan av kalendern.
Ja, det var det jag tänkte. Får väl se vad som "blir över" när alla luckor är öppnade.Haha, men det är vad de har som mönster iaf. Mistel har runda små blad och vita bär.
Den från penstore ser ut som en "suddare", alltså typ papper som man använder att sudda blyerts för mjukare skuggor och övergångarMrCake - Saltkola del 2.
AD70 - Smörkola. God!
Cluizel - Mandel och hasselnötskrisp. Gillar krisp! Den mörka chokladen var också god till. Favoriten idag.
Pärlans - Hallon. Gott! Katten verkade tycka den luktade gott också.
Penstore - Jag gissar krita? Men vet inte
Sasse känner sig rätt mätt nu…
Visa bifogad fil 134405
Jag är väldigt nöjd med hööks. Det är ju tyvärr alltid så med kalendrar att en del är nöjda och andra inte.Visa bifogad fil 134398
Hööks
Delikatesskalendern
Yves Rocher
Apoliva
Cadbury
Ikea
Jag är inte alls nöjd med Höökskalendern, en massa konstiga och väldigt onödiga prylar som jag inte har någon användning av.
Visst är det så, och det är ju bra att någon är nöjd med den.Jag är väldigt nöjd med hööks. Det är ju tyvärr alltid så med kalendrar att en del är nöjda och andra inte.