Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du berättat någonstans i tråden vem som har plockat ihop din egen kalender? Hittar inte och är nyfiken på hur du burit dig åt
Kul grej!Jag har satt ihop den själv under året. Jag har köpt saker som jag behöver t.ex strumpor och tvål men lite lyxigare än vad jag kanske skulle ha köpt. Sen har jag fått presentkort som jag använt på Åhléns för att kunna köpa Molton Brown produkter t ex.
Jag var klar i slutet av sommaren så jag skulle ha lite tid på mig att glömma vad jag stoppade i vilken lucka.
Funderar på att göra en sån novemberkalender till mig själv, eftersom den månaden är värst. Kanske med alla paket blandade i en liten säck, så jag kan stoppa ner handen och plocka upp den första jag får tag i och därmed inte ha en chans att veta vilken grej som kommer när .Jag har satt ihop den själv under året. Jag har köpt saker som jag behöver t.ex strumpor och tvål men lite lyxigare än vad jag kanske skulle ha köpt. Sen har jag fått presentkort som jag använt på Åhléns för att kunna köpa Molton Brown produkter t ex.
Jag var klar i slutet av sommaren så jag skulle ha lite tid på mig att glömma vad jag stoppade i vilken lucka.
Den teen lät väldigt god, vilken te kalender är det du har ?Visa bifogad fil 134276
I dagens luckor fanns det strumpor och tvål. I Javas var det Earl Grey med orange blossom vilket åkte direkt ner i frukostkoppen, det var väldigt gott.
Java.Den teen lät väldigt god, vilken te kalender är det du har ?
Har ofta det hemma, det och earl grey imperial (med citron) och håller med - det är supergott!I Javas var det Earl Grey med orange blossom vilket åkte direkt ner i frukostkoppen, det var väldigt gott.