Lite både och?Är det här några samlingsfigurer eller är det bara en rolig grej?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite både och?Är det här några samlingsfigurer eller är det bara en rolig grej?
Den var het, men godVisa bifogad fil 134083
Nutella - kakor
Ost - Mexicana cheddar, blir testa sen. Är skeptisk men den kan säker va gott
Funderar på vad man kan sälja den där hästleksaken för, eftersom behovet helt saknas här. Hittade den inte på hemsidanVisa bifogad fil 134130
Höökskalendern-leksak. Behöver hästar leksaker???
Delikatesskalendern- chokladfudge
Apoliva-balsam
Yves Rocher- bodylotion
Ikea-vit choklad
Cadbury- mjölkchoklad med karamellfyllning
Tänkte detsamma. Totalt meningslös pryl.Funderar på vad man kan sälja den där hästleksaken för, eftersom behovet helt saknas här. Hittade den inte på hemsidan
Funderar på vad man kan sälja den där hästleksaken för, eftersom behovet helt saknas här. Hittade den inte på hemsidan
För en 12-åring som ska få hem sin första häst kommer den vara fantastiskTänkte detsamma. Totalt meningslös pryl.
Och även när en är 30 plus inte för hästen kommer bry sigFör en 12-åring som ska få hem sin första häst kommer den vara fantastisk
Kan tänka mig att andra blir glada för den . Själv blev jag orimligt glad för läderrengöringenFör en 12-åring som ska få hem sin första häst kommer den vara fantastisk
Det blev faktiskt barnet med!Kan tänka mig att andra blir glada för den . Själv blev jag orimligt glad för läderrengöringen