Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju ett ljus varje advent, dvs adventsljus
Jag med..Jag måste verkligen hitta en ostkalender nästa år. Det låter helt fantastiskt!
Det är väl ett skydd för bogspännena på täcket?Visa bifogad fil 134053
Höökskalendern - jag förstår verkligen inte vad det är. Hade hoppats att någon annan skulle lagt in och talat om vad man ska använda det till
Delikatesskalendern innehöll te som jag gillar.
En pincett från Apoliva
Micellarvatten från Yves Rocher
Och både Ikea och Cadbury hade mjölkchoklad med karamellfyllning.
Det är skydd för spännena fram. Bra om man har häst som biter i spännen eller om den lätt får skav, osvVisa bifogad fil 134053
Höökskalendern - jag förstår verkligen inte vad det är. Hade hoppats att någon annan skulle lagt in och talat om vad man ska använda det till
Delikatesskalendern innehöll te som jag gillar.
En pincett från Apoliva
Micellarvatten från Yves Rocher
Och både Ikea och Cadbury hade mjölkchoklad med karamellfyllning.
Ok! Hade jag aldrig kunnat gissa. Tänkte underlägg till tömkörningsgjord.Det är väl ett skydd för bogspännena på täcket?
Tack för bilden! Undrade över hur den skulle sitta. Är dock inget som jag har behov av med min häst.Det är skydd för spännena fram. Bra om man har häst som biter i spännen eller om den lätt får skav, osv
För en billig variant så har en del en benpadd nerstoppad fram i bogen.
Ska sitta såhär (tog första länken där man såg bra hur det sitter)
https://shop.equalityline.se/Meny/T...behor/Bavette_spannskydd_t_tacke?id=072603026
Är det här några samlingsfigurer eller är det bara en rolig grej?Nu kom det en genomskinlig Dumbledore. Jag undrar hur många olika versioner av varje figur vi får
Visa bifogad fil 134055