Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så här ser läppglanset ut på LHs produktbildIdag blev det en färgmatchning igen. Men färgen på läppglanset från LH gick verkligen inte att fota av så som mina ögon ser det, den är mer rosa tycker jag. Jag kanske har en annan färgskala i mina linser än vad mobilen har.
Glazed från LH i färgen Sugar, luktar ljuvligt och känns mjukt och fuktigt utan klibb på läpparna.
En 9grams 60% chokladbit med tydlig äkta hallonsmak.
Visa bifogad fil 133957
@GörelYtterligare en ansiktsmask från Yves Rocher
@Görel
Är du säker på att det är en mask för ansiktet från YR?
På min likadana förpackning står det på baksidan att den är för håret...
Så du dubbelkollar innan användning!
Tycker generellt det är svårt att läsa vad det är i förpackningarna på YR kalendern.Trodde med först de va en ansiktsmask tills jag läste på baksidan av tuben
Glömde ju skriva vad de smakade!Visa bifogad fil 133972
MrCake - Vaniljfudge.
Ad70 - Helnöt.
Penstore - Någon typ av penna jag brukar uppskatta.
Pärlans konfektyr - Vanilj och havssalt.
Michel Cluizel - Pralin med passionsfrukt.
Oreo - Marabou.
Det blir inga fler uppdateringar från mig vad gäller Oreo, jag slet upp resten av luckorna i min jakt på faktiska oreos + att det var för lite överraskningsmoment för min del. Lite mer variation, t.ex. olika typer av Marabous (inte bara den klassiska) hade varit mer ”spännande”.
Låter knappt ätbart. Alternativt en sådär konstig kombination som blir märkligt jättegott.För min del en lite udda kombination I dagens lucka I lakritskalendern; lakrits med fermenterad vitlök
Låter knappt ätbart. Alternativt en sådär konstig kombination som blir märkligt jättegott.
Recension tack!
Rituals lilla:
Igår en liten tvål(går alltid åt), idag ett nytt doftljus. Är doftljuset en pik eller? Vi har ju redan ett på toaletten nu...
Rituals har alltid doftljus på söndagarna.
Det är ju ett ljus varje advent, dvs adventsljusMeh. Så illa luktar det faktiskt inte här.