Öppningstråden för adventskalendrar 2023!

03FAE998-4D9D-4BFF-B6D1-A1F0F76B7CE1.jpeg
 
IMG_5767.jpeg

Rengöringsspray från Effax i Höökskalendern, använder just det så det blev jag glad över!
Delikatesskalendern hade goda kakor
Ytterligare en ansiktsmask från Yves Rocher
Läppbalsam från Apoliva
Ren mjölkchoklad från Ikea
Mjölkchoklad fylld med karamell från Cadbury
 
Idag blev det en färgmatchning igen. Men färgen på läppglanset från LH gick verkligen inte att fota av så som mina ögon ser det, den är mer rosa tycker jag. Jag kanske har en annan färgskala i mina linser än vad mobilen har.

Glazed från LH i färgen Sugar, luktar ljuvligt och känns mjukt och fuktigt utan klibb på läpparna.
En 9grams 60% chokladbit med tydlig äkta hallonsmak.
Visa bifogad fil 133957
Så här ser läppglanset ut på LHs produktbild:D
1000017644.png

Så det är lite skillnad.
 
IMG_4808.jpeg


En täckesgjord från Horsebrands, vet inte varför det mesta i kalendern är svart, supersvårt att fota nu ju.

Läppbalsam och nagelbandscreme i min egna, hade väl på känn i somras att min stackars hud skulle vara på väg att krackelera vid det här laget.
 
Trodde med först de va en ansiktsmask tills jag läste på baksidan av tuben 😅
Tycker generellt det är svårt att läsa vad det är i förpackningarna på YR kalendern.

Jag hade deras kalender förra året och det ser ut att vara ungefär samma innehåll i år. Har varit dålig på att använda upp produkterna men kom på det för några veckor sedan så har nu börjat prova dem och försökte då reda ut vad som var vad.
Fick ta fram både glasögon och googla för att få koll. Just den där har jag hunnit prova så den kände jag ju igen. 😃
 
F6E78226-171E-4351-A14C-07219772EBCE.jpeg


MrCake - Vaniljfudge.

Ad70 - Helnöt.

Penstore - Någon typ av penna jag brukar uppskatta.

Pärlans konfektyr - Vanilj och havssalt.

Michel Cluizel - Pralin med passionsfrukt.

Oreo - Marabou.

Det blir inga fler uppdateringar från mig vad gäller Oreo, jag slet upp resten av luckorna i min jakt på faktiska oreos :angel: + att det var för lite överraskningsmoment för min del. Lite mer variation, t.ex. olika typer av Marabous (inte bara den klassiska) hade varit mer ”spännande”.
 
Visa bifogad fil 133972

MrCake - Vaniljfudge.

Ad70 - Helnöt.

Penstore - Någon typ av penna jag brukar uppskatta.

Pärlans konfektyr - Vanilj och havssalt.

Michel Cluizel - Pralin med passionsfrukt.

Oreo - Marabou.

Det blir inga fler uppdateringar från mig vad gäller Oreo, jag slet upp resten av luckorna i min jakt på faktiska oreos :angel: + att det var för lite överraskningsmoment för min del. Lite mer variation, t.ex. olika typer av Marabous (inte bara den klassiska) hade varit mer ”spännande”.
Glömde ju skriva vad de smakade!

MrCake - God! Men lite väl söt såhär på ”morgonkvisten” ;)

Cluizel - God passionssmak, men vet inte om den riktigt passade till mörk choklad?

Pärlans - Också god! Hittills har Pärlans varit en suverän kalender!

AD70 - Jag är ingen nötperson, men den smakade väldigt nötigt och var god.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp