Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör du dom dagliga grejerna från Get boring stuff done?Visa bifogad fil 133818
- Kränku - Hansablandning, rom och friska blåbär skapar ett mustigt svart te.
- MyMüesli - Superfruit ( lite för mycket frukt för min smak)
- Vinoteket - Rioja, fast vitt!
- Svensk husman - Pepparkakor
- Happysoaps - Bath bomb, melon
- Tonys - Milk chocolate with caramel and sea salt. (upprepning)
- Get Boring Stuff Done - Rengör spis och ugn, plus dra fram och dammsuga bakom.
Jag hade den förra året och var mkt nöjd. Fick flera nya favoriter! Det bästa är att det är oparfymerat. Min man är doftallergiker. Ögon o näsa rinner mängder.Clinique lucka 6, 7 och 8. Fuktmask(?), läppstift och läppglans. Väldigt nöjd med kalendern så här långt!
Det du tror är en fuktmask är en dagkräm. Deras storsäljare. Min stora favorit från förra året.Clinique lucka 6, 7 och 8. Fuktmask(?), läppstift och läppglans. Väldigt nöjd med kalendern så här långt!
Har bara provat läppbalsamet ännu och gillar det verkligen, ska bli kul att prova resten Tack för infon om dagkrämen!Jag hade den förra året och var mkt nöjd. Fick flera nya favoriter! Det bästa är att det är oparfymerat. Min man är doftallergiker. Ögon o näsa rinner mängder.
Gör du dom dagliga grejerna från Get boring stuff done?
Kolla med stallkamrater om dom kan ha användning för de du inte har.Jag har lite bekymmer med vad jag ska göra med påsarna från Hööks-kalendern. Vad ska man göra med dem? En del kan man förstås ha stallsaker i, men det blir ju rätt många i slutändan.
Dagens paket från hööks var perfekt! Jag har tänkt köpa ny reflexväst då den jag har funkar inte kardborebandet ordentligt
Jag har precis köpt en ny med ljus fram o bak så denna kommer hamna i bilen där det alltid är bra att ha extra ifall nått händer.Dagens paket från hööks var perfekt! Jag har tänkt köpa ny reflexväst då den jag har funkar inte kardborebandet ordentligt