Öppningstråden för adventskalendrar 2023!

20231217_093715.jpg

  • Kränku - Grönt julte, deras egna med smak av äpple, kanel, vanilj och apelsin.
  • Tonys - Dark chocolate, 70% (upprepning)
  • Vinoteket - Rött vin från Frankrike "From deep within the impenetreble wilds of Southern France, amongst the baked soil and jagged roeks carved by the interminable winds of immeasurable millenia, comes Rex Mundi. This dark secret, named for the Cathar's long forgotten king of the World, the lord of earthly pleasures and the forbidden delights of mortal flesh, will stain your soul with its luscious, berry fruit and leave you forever luxuriating in its hauntingly deep grip. Once feared by all that were holy, good and righteous, Rex Mundi has again risen to strike fear in the hearts of all those who dare to unleash him." Efter detta så måste detta vin verkligen var något riktigt extra, annars kommer jag bli riktigt, riktigt besviken! :p
  • Happysoaps - Schampoo bar, Exotic Ylang Ylang
  • Svensk husman - Julskinka
  • MyMüesli - Berry coconut choc, inte speciellt god alldeles för mycket kokos i denna.
  • Get Boring Stuff Done - Damma av i vardagsrum och sovrum.
 
Rätta mig om jag har fel, men är inte du också nåt slags övervintrad gothare (eller kanske punkare?) Upplever iaf att många av oss är lite extra kinkiga vad gäller just färger...
Det är jag med, och superkinkig med färger – vägrar t.ex. svart och grått sedan typ tio år tillbaka. #föralltidenrebell :rofl:
 
IMG_5799.jpeg


Pälsglans i Höökskalendern. Det har jag användning för, men är det tänkt att man ska fixa spraydelen själv?
Delikatesskalendern hade ljuvliga havrekakor.
Rengöringsmousse från Apoliva
Antirynkkräm från Yves Rocher
Två goda chokladbitar från Ikea och Cadbury
 
När det gäller spraymunstycke så tror jag att trikem knappt har det längre på sina produkter. Dom drar ner på plastanvändning. Ofta så har man någon annan förpackning med munstycke eller så får man beställa av dom.
Dom tog ju bort måtten i alla deras tillskott som tidigare ingick i varje förpackning.
Men det går säkert att ta kontakt med hööks och fråga om man kan få ett
 
När det gäller spraymunstycke så tror jag att trikem knappt har det längre på sina produkter. Dom drar ner på plastanvändning. Ofta så har man någon annan förpackning med munstycke eller så får man beställa av dom.
Dom tog ju bort måtten i alla deras tillskott som tidigare ingick i varje förpackning.
Men det går säkert att ta kontakt med hööks och fråga om man kan få ett
Eller så kommer ett i morgondagens lucka :D
 
När det gäller spraymunstycke så tror jag att trikem knappt har det längre på sina produkter. Dom drar ner på plastanvändning. Ofta så har man någon annan förpackning med munstycke eller så får man beställa av dom.
Dom tog ju bort måtten i alla deras tillskott som tidigare ingick i varje förpackning.
Men det går säkert att ta kontakt med hööks och fråga om man kan få ett
Tycker att munstycken brukar säljas för typ 30 kronor
 
20231218_074419.jpg

  • Kränku - Gotländskt honungste, ett svart te med doft av honung och smak av nektar.
  • MyMüesli - Blueberry Vanilla Granola
  • Tonys - White chocolate (upprepning)
  • Vinoteket - Vitt vin från Italien.
  • Happysoaps - Body Wash Bar, Sacred Sandalwood.
  • Svensk husman - Saffransbullar
  • Get Boring Stuff Done - Get rid of old tech, sälj, ge bort, återvinn
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp