Undrar också! Köpte den på Åhléns förra året men hittar den inte där nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar också! Köpte den på Åhléns förra året men hittar den inte där nu.
Kan du lägga till att jag (barnet) har Makeup mekka? det är så bökigt från telefonen.@Görel: En del hade ramlat bort från din lista så jag fixade
Kan du lägga till att jag (barnet) har Makeup mekka? det är så bökigt från telefonen.
Någon måste väl ha öppnat kalendern och lagt ut innehåll? TikTok, YouTube etc.Men jag STÖR mig.
I första infon från Hööks skulle deras kalender innehålla "häst, hund och ryttare" typ och nu finns INGEN info om att det är hundsaker i.
Fick reklammail idag.
"Missa inte årets julkalender, förbeställ din redan på fredag kl.10 i butik eller på hooks.se. I årets julkalender hittar du högkvalitativa produkter till dig och din häst - till ett värde av 4 300 kr."
Vad gäller egentligen?
Vet inte, den släpps kl 10 idag men fick svar om ingen hund idagNågon måste väl ha öppnat kalendern och lagt ut innehåll? TikTok, YouTube etc.
Åh jag var tvungen att googla den och ”råkade” kolla på innehållet och nu blev jag också väldigt sugen… men ja, dyr!Det blev visst en Florea trots att den är svindyr Men jag har aldrig haft någon odlingskalender så det blir kul att testa
Åh jag var tvungen att googla den och ”råkade” kolla på innehållet och nu blev jag också väldigt sugen… men ja, dyr!
Någon måste väl ha öppnat kalendern och lagt ut innehåll? TikTok, YouTube etc.