Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är Grinchen men har Fazer en kalender så…Då gick min chokladkalenderplan i kras. Funderar på Fazer istället, någon som vet om de skickar till Sverige? Eller som har förslag på en kalender utan mörk choklad?
Pfft, de skulle ha dragit hit kalendrarna ändå så hade jag köpt nåt mer istället för att som nu inte åka dit allsJag tolkar det bara som att hon inte riktigt vet (vilket är fullt rimligt med tanke på hur stor organisationen är) och vill vara tydlig med det.
För övrigt läste jag häromdagen att det går väldigt dåligt för Ikea Sverige just nu, försäljningen minskade med typ 7-8% jämfört med förra året, så det är mycket möjligt att det är en kostnadsgrej helt enkelt
Men neeeej. Jag har ju redan 5 chokladkalendrar Troligt en sjätte snart.Visa bifogad fil 155448
Fick upp denna reklam om nån behöver komplettera sin samling (kalendern kostar 599 ord pris).
Var?Jag hittade en Cliniquekalender igår. Har beställt den och hoppas att allt fungerar. Betalar med Klarna för säkerhets skull.
Instämmer! Brukar gilla hela kalendern utom typ 1-2 bitar. Och kakorna sen!Tråkigt med Ikea! Tycker faktiskt chokladen i den varit riktigt god.