Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har någon varit förbi IKEA nyligen och vet om de har släppt sin chokladkalender ännu?
Frågar åt en vän naturligtvis
Hittade information om Amedeis kalender och det var praliner... vilket jag inte vill ha, förra årets var napolitaner och minibars. Jag tror jag köper en av deras askar med minibars/napolitaner istället. Jag vill ha de rena chokladvarianterna när det gäller Amedei (Porcelana är typ mitt knark ).
En del kallar ju november för novent så varför inte.Horsebrandskalendern är här!
Har nu stoppat ner den i ytterkartongen igen och ställt undan. Kan vi hoppa över november och gå rakt på december nu?
Visa bifogad fil 155170
Skickade de den till Sverige?Horsebrandskalendern är här!
Har nu stoppat ner den i ytterkartongen igen och ställt undan. Kan vi hoppa över november och gå rakt på december nu?
Visa bifogad fil 155170
Skickade de den till Sverige?
Läste på deras sidan att de bara skickade till Tyskland och några grannländer…
Jag ska hämta min imorgon sen ska sambon gömma denHorsebrandskalendern är här!
Visa bifogad fil 155170
Var där i helgen, inga kalendrar än - tyckte faktiskt det var lite märkligt, det var ju fullt med julgrejer i övrigt.Har någon varit förbi IKEA nyligen och vet om de har släppt sin chokladkalender ännu?
Frågar åt en vän naturligtvis
Japp! Har fått hem både min egen och en till som jag beställde samtidigt till en kompis (i två olika leveranser)Skickade de den till Sverige?
Läste på deras sidan att de bara skickade till Tyskland och några grannländer…