Adventskalendertråden 2024

Fick hem makeup mekka kalendern igår. Det var egen montering som gällde av den! Men de hade iaf skickat med påsar och klistermärken med siffror så det var enkelt. Dock trist om man köper den till sig själv.

De brukar ha att man gör klart kalendern själv, det är för att kunna hålla nere priset.

Pusselkalender var ju en himla skoj idé, det ska jag spana mer på. Tack för inspiration @Ninnurur och @Malibu_Stacy! Det enda jag är lite orolig för är att jag ska störas av just det här att bitarna kommer i en särskild ordning, som inte är i den ordning jag vanligtvis pusslar... Men det ska vara bra att utmana sig själv och sina vanor ibland, har jag hört!

Nu ska jag kika igenom resten av tråden och se om jag blir inspirerad till något slags ätbart...

Pusselkalender var ju en himla skoj idé, det ska jag spana mer på. Tack för inspiration @Ninnurur och @Malibu_Stacy! Det enda jag är lite orolig för är att jag ska störas av just det här att bitarna kommer i en särskild ordning, som inte är i den ordning jag vanligtvis pusslar... Men det ska vara bra att utmana sig själv och sina vanor ibland, har jag hört!

Nu ska jag kika igenom resten av tråden och se om jag blir inspirerad till något slags ätbart...
Haasterens pusselkalender består av 24 mindre pussel, dvs ett per lucka.

Jag är himla sugen på den här pusselkalendern men är osäker på om jag kan motivera inköpet 😅

71ByU-vLmDL._AC_UF1000,1000_QL80_FMwebp_.webp

Den som jag kikat på är ett pussel per dag, som sen går att sätta ihop till ett helt pussel, om jag förstår det rätt 😊

Nu har jag bestämt mig & shoppat! Det blir pussel och marshmallows för hela slanten i december :D

Djur
Effax - Görel

Hem och hobby
BlueFernYarns - Elendil
Corner Piece (pussel) - Mineur
Craft House Magic x2 - Elendil
Penstore - Sasse, cambodia

Hemmagjord
Parfym - SwedishSnow

Skönhet
Apoliva - Åsa A
Bangerhead - athenaarabians
Body shop - sjoberga
Essence lilla - mysboll
GlossGods - Therese1988
Karebeauty - Tilly_85
Kicks Must have - sjoberga
Kicks Premium - sjoberga
Lumene - lil-sis
Make Up Store - Dentaku
Meds - Malibu_Stacy
Nivea- Sonic76
Yves Rocher - mysboll, Emtherlia

Äta och dricka
AD70 (praliner) - Liten, Elendil, Sasse, Linda_A, Humla, Farao, lil-sis
Bienmanger French Terroirs - sjoberga
Cartwright & Butler - Görel
Haupt Lakrits- Fjordfrälst, Linda_A, Squie, Farao
Java tekalender - Squie
Johannas chokladkalender - Sasse, Emtherlia
Lakrids by Bülow (lakrits) - Liten
Lakrids by Bülows stora - Serena87, lil-sis, Åsa A
Lakritsfabriken - Drago
Lindt Chokladkalender - Squie, Farao
MyMüesli Müslikalender - Kratus
Mumin tekalender - sjoberga
Naked Marshmallow Co - Mineur
Oliviers & Co - Elendil
Pärlans kolakalender - Sasse, Squie
Svenska Kakao - lingonben
Tokimeki Biscuit sticks - Sasse
Tony's Chocolonely - Kratus
Åre chokladfabrik - SwedishSnow
Ölands chokladkalender - Sasse

"Vuxenkalendrar"

Smycken

Krålus dotter

Övrigt
Exit - Masqueradee, Kratus, Dentaku, SwedishSnow

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
38 382
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17