Nu kom den första hem - Penstore…Oh noooo, vill inte köpa en femte kalender….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu kom den första hem - Penstore…Oh noooo, vill inte köpa en femte kalender….
Avis Jag vill också ha en glasskalender!Nu rapporterar lokala glasstället att dom kör glassadventskalender i år igen. Måste hinna frosta av frysen i så fall...
Kan du skicka till mig också?Skickar ett pm med länk!
Men står inte det rätt tydligt i produktbeskrivningen?Fick hem makeup mekka kalendern igår. Det var egen montering som gällde av den! Men de hade iaf skickat med påsar och klistermärken med siffror så det var enkelt. Dock trist om man köper den till sig själv.
Jag kan ärligt säga att jag inte läst det, för jag trodde inte att en kalender skulle vara så.Men står inte det rätt tydligt i produktbeskrivningen?
Ölkorvskalender? Det låter intressant.Nu har jag beställt Exit, en Haribokalender till maken och en ölkorvskalender till mig!
Jag vill ha en bubbelkalender också..
Den var intressant ända tills jag insåg att just den jag hittade var en såndär four-item-kalender med oändlig repetition.Ölkorvskalender? Det låter intressant.
Tror att det möjligen är den jag handlat.. Det är lite tråkigt att samma smak ska återkomma men jag hittade inget bättre, vill ha ätbart och inte godis så det får bli denna och ostkalendern (förhoppningsvis).Den var intressant ända tills jag insåg att just den jag hittade var en såndär four-item-kalender med oändlig repetition.
Fick hem makeup mekka kalendern igår. Det var egen montering som gällde av den! Men de hade iaf skickat med påsar och klistermärken med siffror så det var enkelt. Dock trist om man köper den till sig själv.
Haasterens pusselkalender består av 24 mindre pussel, dvs ett per lucka.Pusselkalender var ju en himla skoj idé, det ska jag spana mer på. Tack för inspiration @Ninnurur och @Malibu_Stacy! Det enda jag är lite orolig för är att jag ska störas av just det här att bitarna kommer i en särskild ordning, som inte är i den ordning jag vanligtvis pusslar... Men det ska vara bra att utmana sig själv och sina vanor ibland, har jag hört!
Nu ska jag kika igenom resten av tråden och se om jag blir inspirerad till något slags ätbart...
Ja jag såg det sedan. Fastnade för en från Corner Piece där man bygger fram en del av motivet varje dag så att säga, så jag tror jag ska köpa en sådan åt mig och en till pappaHaasterens pusselkalender består av 24 mindre pussel, dvs ett per lucka.
Den jag köpte är också helt motiv. Köpte på fyndiq.Ja jag såg det sedan. Fastnade för en från Corner Piece där man bygger fram en del av motivet varje dag så att säga, så jag tror jag ska köpa en sådan åt mig och en till pappa
Visa bifogad fil 155028
Den som jag kikat på är ett pussel per dag, som sen går att sätta ihop till ett helt pussel, om jag förstår det rättPusselkalender var ju en himla skoj idé, det ska jag spana mer på. Tack för inspiration @Ninnurur och @Malibu_Stacy! Det enda jag är lite orolig för är att jag ska störas av just det här att bitarna kommer i en särskild ordning, som inte är i den ordning jag vanligtvis pusslar... Men det ska vara bra att utmana sig själv och sina vanor ibland, har jag hört!
Nu ska jag kika igenom resten av tråden och se om jag blir inspirerad till något slags ätbart...