Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt!Förresten så hade jag 12 kalendrar nåt år, ni som klagar på att ni har för många
Jag har inte heller köpt till mig tidigare, inte ens en chokladkalender men plötsligt slog jag till på en från Lyko.Vad är detta för tråd egentligen???
Jag har aldrig köpt en kalender innan jag läste här, igår köpte jag fyra stycken!
Har äntligen fått dom sista parfymsplittarna till min hemmagjorda parfymkalender Så nu blir de mys att dekorera påsar till dom. Ska jag stoppa den under övrigt, skönhet eller ska vi rent av ha en hemmagjord kategori också?
Nu är jag mest intresserad av hudvård och där kan det vara svårt att få ut produkter i små tuber/burkar. Man hinner inte riktigt testa produkten innan den är slut. Annars är jag ok med det om storleken även gör att kalendern blir prisvärd vilket är väl vad det brukar falla på när det är små storlekar och klagas på. Att det blir för snålt med produkt mot vad man betalar. Vilket var väl vad du just skrev egentligen menJag läser ofta klagomålet att det är små storlekar på produkterna i olika kalendrar (med hudvård och smink etc), vad är problemet med det...? Jag tycker det vore det bästa, för annars blir det ju bara ännu mer över av det som inte passar en. Sedan behöver ju förstås priset anpassas till mindre innehåll, men hellre det än större förpackningar tänker jag...
Oh noooo, vill inte köpa en femte kalender….Jag köpte precis en syrelaterad kalender från Bibbis textil. Ska bli spännande!