Den var billig....Oh noooo, vill inte köpa en femte kalender….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den var billig....Oh noooo, vill inte köpa en femte kalender….
Var finns den? Det skulle passa mamma så bra, hon bygger nästan bara van Haasteren pussel.Jag är så himla sugen på den här pusselkalendern…
Jag har sett den både på panduro och eko.Var finns den? Det skulle passa mamma så bra, hon bygger nästan bara van Haasteren pussel.
Tack!Jag har sett den både på panduro och eko.
Fanns på lite olika sidor, adlibris och diverse spelsidorVar finns den? Det skulle passa mamma så bra, hon bygger nästan bara van Haasteren pussel.
Mäh! Jag var ju också "tvungen" att beställa grejer till att göra en sån, bara för att jag blev inspirerad av parfymtråden och din idé.Har äntligen fått dom sista parfymsplittarna till min hemmagjorda parfymkalender Så nu blir de mys att dekorera påsar till dom. Ska jag stoppa den under övrigt, skönhet eller ska vi rent av ha en hemmagjord kategori också?
Det låter ju utmärkt! Personligen är ja så taggad, ja har haft både Sniph och Essnce förut men aldrig varit helt riktigt nöjd och nu har jag fått välja alla dofter helt själv som verkar intressant för mig. Har köpt på splittgrupper på facebook och det har varit så smidigt så det kan jag rekommenderaMäh! Jag var ju också "tvungen" att beställa grejer till att göra en sån, bara för att jag blev inspirerad av parfymtråden och din idé.
Jag är med i ett par såna och har sålt några provflaskor/splittar där. Nu beställde jag dock från en sida på nätet där jag tidigare köpt små prover för att testa. Det blir en salig blandning av designermärken, kändisparfymer och annat som jag bara var sugen på att testa. Och så får man ett prov gratis när man beställer, som kan vara precis vad som helst. Så min kalender kommer bestå av 23 luckor med fruktiga och blommiga dofter samt en total överraskning.Det låter ju utmärkt! Personligen är ja så taggad, ja har haft både Sniph och Essnce förut men aldrig varit helt riktigt nöjd och nu har jag fått välja alla dofter helt själv som verkar intressant för mig. Har köpt på splittgrupper på facebook och det har varit så smidigt så det kan jag rekommendera
Det låter underbart åh får man fråga vilken sida de är?Jag är med i ett par såna och har sålt några provflaskor/splittar där. Nu beställde jag dock från en sida på nätet där jag tidigare köpt små prover för att testa. Det blir en salig blandning av designermärken, kändisparfymer och annat som jag bara var sugen på att testa. Och så får man ett prov gratis när man beställer, som kan vara precis vad som helst. Så min kalender kommer bestå av 23 luckor med fruktiga och blommiga dofter samt en total överraskning.
Skickar ett pm med länk!Det låter underbart åh får man fråga vilken sida de är?
Skicka gärna till mig ocksåSkickar ett pm med länk!
Nu är jag mest intresserad av hudvård och där kan det vara svårt att få ut produkter i små tuber/burkar. Man hinner inte riktigt testa produkten innan den är slut. Annars är jag ok med det om storleken även gör att kalendern blir prisvärd vilket är väl vad det brukar falla på när det är små storlekar och klagas på. Att det blir för snålt med produkt mot vad man betalar. Vilket var väl vad du just skrev egentligen men