Adventskalendertråden 2024

Jag kollade på adventskalendrar på coolstuff och tyckte att det fanns ganska många tråkiga fusk-kalendrar, dvs såna som innehåller typ 4 sorts produkter som varvas på de 24 luckorna. Har jag missat poängen med att betala dyrt för en sån trist mojäng?
 
Jag kollade på adventskalendrar på coolstuff och tyckte att det fanns ganska många tråkiga fusk-kalendrar, dvs såna som innehåller typ 4 sorts produkter som varvas på de 24 luckorna. Har jag missat poängen med att betala dyrt för en sån trist mojäng?

Näe, det är verkligen tråkigt. Har sett en del tekalendrar som också gör så...
 
Beställde Bangerheads kalender igår och väntar på att GLOWiD ska släppa sin. Skincity verkar ju implodera så de lär inte komma med någon och Hudotekets var bra men det är för många märken/produkter jag inte använder.

Funderar på att köpa hårkalendern från Hagel Shop (har aldrig haft en inriktad på hår tidigare) samt att jag håller utkik om Amedei släpper en kalender i år.
 
Jag kollade på adventskalendrar på coolstuff och tyckte att det fanns ganska många tråkiga fusk-kalendrar, dvs såna som innehåller typ 4 sorts produkter som varvas på de 24 luckorna. Har jag missat poängen med att betala dyrt för en sån trist mojäng?
Jag har haft med ljus från Yankee candle och där där det inte 24 olika ljus/dofter utan färre, tyckte ändå den var mysig :)
Det var ett värmeljus per lucka (större på julafton).
 
Jag har haft med ljus från Yankee candle och där där det inte 24 olika ljus/dofter utan färre, tyckte ändå den var mysig :)
Det var ett värmeljus per lucka (större på julafton).

Den skulle nog jag också gilla! (pga produkttypen). Men ändå trist om det ändå är bara 4 sorter och man får 6 av en sort man kanske inte riktigt vill ha. Blir mer storpack än adventskalender. (Och storpack på hemlig låda till högt pris känns inte perfekt.)

Det finns väl nån gräns för hur många olika produkter som roteras in för att det ska vara okej. 24 olika är väl idealet. 4 olika känns alldeles för lågt (såg bland annat en Pringleskalender och en ölkorvskalender som fuskats ihop så).
 
Den skulle nog jag också gilla! (pga produkttypen). Men ändå trist om det ändå är bara 4 sorter och man får 6 av en sort man kanske inte riktigt vill ha. Blir mer storpack än adventskalender. (Och storpack på hemlig låda till högt pris känns inte perfekt.)

Det finns väl nån gräns för hur många olika produkter som roteras in för att det ska vara okej. 24 olika är väl idealet. 4 olika känns alldeles för lågt (såg bland annat en Pringleskalender och en ölkorvskalender som fuskats ihop så).
Jag håller med, jag har haft nån kalender med choklad (ej praliner men ändå "finare" än billighetschoklad) där det visade sig bara vara 2 olika sorter 🤦🏼‍♀️ minimum 12 olika sorter oavsett kalender tycker jag det borde vara åtminstone. Helst större variation.
 
Den skulle nog jag också gilla! (pga produkttypen). Men ändå trist om det ändå är bara 4 sorter och man får 6 av en sort man kanske inte riktigt vill ha. Blir mer storpack än adventskalender. (Och storpack på hemlig låda till högt pris känns inte perfekt.)

Det finns väl nån gräns för hur många olika produkter som roteras in för att det ska vara okej. 24 olika är väl idealet. 4 olika känns alldeles för lågt (såg bland annat en Pringleskalender och en ölkorvskalender som fuskats ihop så).
Ja jag minns inte exakt men tror det var sex olika dofter? Och så hittade jag den på lidl :D
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
37 328
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp