Den är inte släppt änVar hittar man hööks kalender? Hittar inte på hemsidan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är inte släppt änVar hittar man hööks kalender? Hittar inte på hemsidan
Titta på deras InstagramVar hittar man hööks kalender? Hittar inte på hemsidan
Ja det var ju sämst, fattade inte att det var blandat först.
No soup for me.
Hööks kunde ju ha gjort en kalender för häst och en för hund..
Exakt vad jag också tänkte!
Känns ju himla dumt att blanda. Men lättare för mig att avstå och istället kolla när nån annan öppnar den i år (hade den själv förra och förrförra året)
Så extremt korkat! Jag som har häst men är ointresserad av hundar har ingen användning av det, och den som har hund men inte häst är i samma läge. Vill man locka de som har både häst och hund? Känns som att man minskar målgruppen.Meeen, var de tvungna att stoppa i hundsaker...
Samma här, blir tack men nej tack för Hööks. Vad ska jag med hundsaker till?Hade tänkt att kanske köpa den eftersom jag hoppade Horsebrands kalender men jag har ingen hund och är totalt ointresserad av att få de produkterna i en kalender som är så dyr. Visste jag att sakerna skulle gå att använda till katterna så hade det varit ok men om det är en stor pipleksak eller hundhalsband så är det helt oanvändbart för mig.
Du får köpa den där polska som länkades tidigareHade tänkt att kanske köpa den eftersom jag hoppade Horsebrands kalender men jag har ingen hund och är totalt ointresserad av att få de produkterna i en kalender som är så dyr. Visste jag att sakerna skulle gå att använda till katterna så hade det varit ok men om det är en stor pipleksak eller hundhalsband så är det helt oanvändbart för mig.
Ooooh har de kommit nu?! Måste dit och haffa en jag med! Det är fan tradition nuVar på moderskeppett aka IKEA idag, var "tvungen" att plocka på mig två kalendrar. Enligt mig, den mest prisvärda kalendern
Har de kommit redan? Jag var där igår och tyckte att jag tittade ordentligt men såg ingen.Var på moderskeppett aka IKEA idag, var "tvungen" att plocka på mig två kalendrar. Enligt mig, den mest prisvärda kalendern
Jag bor ju i Norge men skulle anta att är dom kommit hit finns dom i Sverige med ^^ var julsaker uppe i varuhuset så hittade därOoooh har de kommit nu?! Måste dit och haffa en jag med! Det är fan tradition nu
Den har jag aldrig ägt. Vad innehåller den?Var på moderskeppett aka IKEA idag, var "tvungen" att plocka på mig två kalendrar. Enligt mig, den mest prisvärda kalendern
Choklad och två presentkort på femtio spänn styck.Den har jag aldrig ägt. Vad innehåller den?