Adventskalendertråden 2024

Ja det var ju sämst, fattade inte att det var blandat först.
No soup for me.

Hööks kunde ju ha gjort en kalender för häst och en för hund.. 🙄

Exakt vad jag också tänkte!
Känns ju himla dumt att blanda. Men lättare för mig att avstå och istället kolla när nån annan öppnar den i år (hade den själv förra och förrförra året) 😁

Hade tänkt att kanske köpa den eftersom jag hoppade Horsebrands kalender men jag har ingen hund och är totalt ointresserad av att få de produkterna i en kalender som är så dyr. Visste jag att sakerna skulle gå att använda till katterna så hade det varit ok men om det är en stor pipleksak eller hundhalsband så är det helt oanvändbart för mig. :down:
 
Hade tänkt att kanske köpa den eftersom jag hoppade Horsebrands kalender men jag har ingen hund och är totalt ointresserad av att få de produkterna i en kalender som är så dyr. Visste jag att sakerna skulle gå att använda till katterna så hade det varit ok men om det är en stor pipleksak eller hundhalsband så är det helt oanvändbart för mig. :down:
Samma här, blir tack men nej tack för Hööks. Vad ska jag med hundsaker till?
Horze hade jag förra året och den var trevlig men med lite trista utfyllnader. Horsebrands fick nej för jag behöver verkligen ingen grimma :rofl:
 
Hade tänkt att kanske köpa den eftersom jag hoppade Horsebrands kalender men jag har ingen hund och är totalt ointresserad av att få de produkterna i en kalender som är så dyr. Visste jag att sakerna skulle gå att använda till katterna så hade det varit ok men om det är en stor pipleksak eller hundhalsband så är det helt oanvändbart för mig. :down:
Du får köpa den där polska som länkades tidigare :D
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
37 263
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp