Det är bara vad du tror.Jag tror att jag landat i att jag inte ska köpa fler kalendrar i år.
Kikade på Molton Brown imorse, dock, och den ser himla trevlig ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är bara vad du tror.Jag tror att jag landat i att jag inte ska köpa fler kalendrar i år.
Så tänkte jag också i morse, sen insåg jag att jag nog ändå vill ha MINST tre tillJag tror att jag landat i att jag inte ska köpa fler kalendrar i år.
Jag letar efter någon trevlig kalender med chokladpraliner som inte innehåller hasselnötter.
Jag vill inte ha en kalender där jag får sitta och tugga på en trist chokladbit med smaken Minttu & Sågspån medan andra här har praliner med yubarimelon, vit tryffel och bladguld bakom sina luckor.
Det lutar åt att jag köper 24 praliner från AD70 och låter min bättre hälft dela ut dem.
Nu gjorde Hööks reklam för sin kalender... Hmm..
Vart hittar du info om att det är hundsaker i den?Meeen, var de tvungna att stoppa i hundsaker...
Den jag beställde (Darkpassion) hade en variant utan nötter och mandel. Dock kunde spår av nötter förekomma. Även Malmö choklad (som jag hade förra året) är nötfri och mycket god - dock är det smaksatta chokladbitar och inte regelrätta praliner. Båda ekologiska.Jag letar efter någon trevlig kalender med chokladpraliner som inte innehåller hasselnötter.
Jag vill inte ha en kalender där jag får sitta och tugga på en trist chokladbit med smaken Minttu & Sågspån medan andra här har praliner med yubarimelon, vit tryffel och bladguld bakom sina luckor.
Det lutar åt att jag köper 24 praliner från AD70 och låter min bättre hälft dela ut dem.
Ja det var ju sämst, fattade inte att det var blandat först.Meeen, var de tvungna att stoppa i hundsaker...
Jag har beställt två kalendrar i år, en från en chokladbutik som jag brukar köpa ifrån med lite finare praliner (godaste enligt mig) och från Pärlans. Jag gillar att ätaHar jag missat årets tråd, eller?
Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag även hade förra året. Inte alls enligt plan, men kunde inte motstå rabatterat pris och gratis frakt.
Ska nog ha en till chokladkalender, och är lite sugen på te från Kränku. Min största plan detta år var egentligen en cocktailkalender, men eftersom jag numera bor på internat med alkoholförbud får det vänta till ett annat år.
Vad har ni för planer?
Exakt vad jag också tänkte!Hööks kunde ju ha gjort en kalender för häst och en för hund..