Eller hur, vi fick får hoppasJag har aldrig köpt något därifrån tidigare så jag vågar inte gå i god för att den är bra - men just eko praliner har stått på önskelistan i flera års tid och den verkade ha fått bra recensioner så jag har gott hopp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur, vi fick får hoppasJag har aldrig köpt något därifrån tidigare så jag vågar inte gå i god för att den är bra - men just eko praliner har stått på önskelistan i flera års tid och den verkade ha fått bra recensioner så jag har gott hopp.
Hehe, vad olika det kan vara!Jag tyckte faktiskt inte att Caias kalender såg dålig ut i år Inte "bäst i klassen", men bra innehåll. Faktiskt.
Hehe, vad olika det kan vara!
Den föll mig inte alls i smaken, men jag gillar Glossgods innehåll då jag inte har så mycket sånt.
Tur att inte alla kalendrar är likadana.
Har köpt en Hickup till dotternBeställt oxå en Darkpassion, tack för tipset!!
Kommer bli någon till, samt en hemmagjord.
Håller med!Jag skulle verkligen vilja ha en parfymkalender?
Typ 24 små samples på 1 ml av populära/nya/klassiker osv från både kända och mindre kända märken.
Finns det någon intressant tekalender med enbart svart te? Sett några där det varit blandade sorter..
Finns det någon intressant tekalender med enbart svart te? Sett några där det varit blandade sorter..
Hade hoppats på Javas lilla kalender men den är med blandade sorter i år.
Tebutiken.se har en kalender med enbart svarta teer.