Adventskalendertråden 2024

Skitsur över att alla eoliga kalendrar tar slut så fort😩. Tips på bra kalender till tonåring som önskade sig caia men blir utan?

Glossgods
innehåller mycket full size smink, men också en hel del borstar etc. Lite väl mycket sånt för min smak, ärligt talat.. Men fina produkter.
LH Cosmetics
Mycket full size smink, lite annat också men mest. Färgskalan är ganska neutral i år.
Hickap
 
Glossgods
innehåller mycket full size smink, men också en hel del borstar etc. Lite väl mycket sånt för min smak, ärligt talat.. Men fina produkter.
LH Cosmetics
Mycket full size smink, lite annat också men mest. Färgskalan är ganska neutral i år.
Hickap
Jag kollade också på Glossgods och kände samma som du, lite för mycket av det för att kalendern skulle kännas värd för mig.
 
Gick in och kollade några kalendrar eftersom jag ändå inte ska ha någon. Fattar inte varför tex caias är så hypad. Den var ju inte så rolig alls? Inte till det priset iaf.
 
Finns skinsecret i Sverige? Det är en norsk nätbutik med koreansk hudvård. Blev iaf en av deras kalendrar på mig 😁

Var mkt i den som lät kul, fin stor sminkväska lr vad man nu kallar det och kommer antagligen använda upp allt då mkt av min hudvård börjar ta slut. Ser fram till den i december ☺️👌
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
37 156
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp