Adventskalendertråden 2024

Funderar på Pärlans lilla kalender med fyra kolor. Skulle gärna haft den stora men har ju redan beställt AD70 och vill inte ha två ätbara varje dag.
Eller så gör jag som någon gjorde förra året och börjar med en av dem 6 november och har den fram till 1 december...
 
Jag kan ha råkat beställt en alldeles för dyr korsstygnskalender. Förra årets dessutom, inte för att den var lite billigare utan för att jag älskade "innehållet" (i det här fallet mer "resultatet") och inte kunde hitta något liknande mönster någon annanstans :D

Sen såg jag att man kan beställa marshmallowskalendern jag vill ha nu till lite billigare pris, men jag har precis kommit hem från en resa och är lite, hmm, pank :angel: Så vi får väl se om det faktiskt blir någon eller inte.
 
Jag kan ha råkat beställt en alldeles för dyr korsstygnskalender. Förra årets dessutom, inte för att den var lite billigare utan för att jag älskade "innehållet" (i det här fallet mer "resultatet") och inte kunde hitta något liknande mönster någon annanstans :D

Sen såg jag att man kan beställa marshmallowskalendern jag vill ha nu till lite billigare pris, men jag har precis kommit hem från en resa och är lite, hmm, pank :angel: Så vi får väl se om det faktiskt blir någon eller inte.
Ursäkta marshmallows vart?
 
Idag har jag beställt en Tony's chocolonely-kalender till min sämre hälft (ja, han vet att jag omnämner honom så :D ), en godiskalender till min katt och en tekalender till mina föräldrar.
Har bestämt vilka tre kalendrar jag ska satsa på samt vilken kalender jag ska beställa till dottern.
Jag har en plan :cool:
 
Såg nu att Pärlans har en till kalender, med bara kolor i samt att de har uppdaterat sina God Helg lådor med nya smaker.
Jag har ju redan beställt kalendern de gör med chokladdoppade kolor men kanske måste jag gå förbi butiken och köpa mig en helglåda också?
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
36 902
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp