Adventskalendertråden 2024

Har beställt årets första kalender, rituals ( till maken tror jag).
Har köpt en massa roliga strumpor som jag ska stoppa i min glossybox från förra året och ge till dottern 😁.
Har inte bestämt vad jag själv ska satsa på för kalender än.
 
Förra året minns jag att det fanns en kalender med typ proteinbars, någon som sett något liknande i år? Jag kommer inte ihåg märket.. googlade lite snabbt och hittade nått som hette MyProtein, men är rätt säker på att det inte var den. Var något kändare märke, tror det innehöll andra saker än proteinbars också!
 
Förra året minns jag att det fanns en kalender med typ proteinbars, någon som sett något liknande i år? Jag kommer inte ihåg märket.. googlade lite snabbt och hittade nått som hette MyProtein, men är rätt säker på att det inte var den. Var något kändare märke, tror det innehöll andra saker än proteinbars också!
Vet att Gaam hade en kalender med energidryck och protein bars om jag inte missminner mig?
 
Barn

Djur

Hem och hobby

BlueFernYarns - Elendil
Craft House Magic x2 - Elendil

Skönhet

Äta och dricka

AD70 (praliner) - Liten, Elendil, Sasse
Lakrids by Bülow (lakrits) - Liten
Ölands chokladkalender - Sasse

"Vuxenkalendrar"

Smycken

Krålus dotter

Övrigt
 
Rabatter är inte bra för mig :meh:


Barn

Djur

Hem och hobby

BlueFernYarns - Elendil
Craft House Magic x2 - Elendil

Skönhet

Äta och dricka

AD70 (praliner) - Liten, Elendil, Sasse
Lakrids by Bülow (lakrits) - Liten
Ölands chokladkalender - Sasse
Tokimeki Biscuit sticks - Sasse

"Vuxenkalendrar"

Smycken

Krålus dotter

Övrigt
 
Blir Exit här också. Spara nån åt mig bara, jag är pank till på torsdag och den har jämt varit slut när jag haft råd innan! 😅

Överväger en Elvis Presley-kalender åt mamma också. Hon fyller år i december och skulle nog uppskatta den, får se om syrran vill gå ihop på den bara!
Borde kanske inte tipsa om sånt men... Jag tog 30 dagar på Klarna räntefritt. Har förhoppningsvis fått a-kassa då, men om den inte trillat in har jag inga problem att betala då heller :)
 
Borde kanske inte tipsa om sånt men... Jag tog 30 dagar på Klarna räntefritt. Har förhoppningsvis fått a-kassa då, men om den inte trillat in har jag inga problem att betala då heller :)
Jag har spärrat mig själv hos Klarna, så för mig är det tyvärr inte ett alternativ. De vägrade sänka min kreditgräns så då var det sluthandlat istället :p

Men, sambon to the rescue! Han är inte mycket för kalendrar men tyckte Exit lät kul, och vi ville ha den bägge två förra året men blev utan. Men nu jäklar! I år kör vi! Exit är beställd! :D
 
Kanske den sämsta orsaken till kalenderköp men jag är så jävla arg just nu att jag klickade hem en grötkalender :rage:

Tja, vi vet väl att den blir älskad iaf:love1:
Så avis, jag vill också ha! Har kikat på den några år nu men det är för mycket kolhydrater för mig, det blir blodsockerfall direkt 😅 Jag gillar inte ens gröt egentligen men den verkar ha så roliga smaker!
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
36 902
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp