Adventskalendertråden 2024

Finns det en lista att tillgå över bra pralin kalendrar? Det slog mig att desto fler jag köper, desto fler praliner måste jag plikttroget äta varje dag... :idea:

Bienmanger har flera med choklad och jag väntar på den som ska innehålla sötsaker från olika delar av Frankrike.

Jag har haft Johannas choklad och Ölandschoklad tidigare.
 
Vad roligt att få börja fundera på adventskalendrar redan nu :D
Jag tänker att jag kommer beställa en från Lakrids by Bülow i år igen, gillar deras lakrits skarpt :love: Men sen vill jag gärna ha en hudvård-/skönhetskalender också, där har jag inte riktigt bestämt mig. Hudotekets hade jag något år, men tyckte det var väldigt mycket ministorlekar. Skincity har levererat, men osäker på hur det blir nu när de slagit ihop sig med Kicks.. Någon som vet mer? :)
 
Finns det en lista att tillgå över bra pralin kalendrar? Det slog mig att desto fler jag köper, desto fler praliner måste jag plikttroget äta varje dag... :idea:

Å jag glömde Neuhaus med belgisk choklad. I deras stora så var det förra året 78st praliner.

Ja, den står på listan över möjliga köp. :d
 
Jag funderar på att beställa någon av Rituals kalendrar, hade en för två år sen och har för mig att jag var nöjd.

Tänkte även försöka göra en själv, då jag vill ha några dyra pennor :o men så hade företaget den inte i lager och det är dyrt att beställa från usa...
 
Nån annan som också fått reklam på fb om en kalender med godis från olika länder i världen? Låter spännande, men omdömena på trustpilot är verkligen upp och ner! Visserligen mest på deras olika prenumerationsgodisboxar, men ja vågar man prova?
 
Nån annan som också fått reklam på fb om en kalender med godis från olika länder i världen? Låter spännande, men omdömena på trustpilot är verkligen upp och ner! Visserligen mest på deras olika prenumerationsgodisboxar, men ja vågar man prova?
togs upp på sida 2-3, jag hade aldrig vågat testa då det inte verkar seriöst tyvärr:down:
 
Beställt årets kalender jag gillar ju att prova nytt!

Har haft Clinique (mkt bra men rätt lika år från år fått några riktiga favoriter från den så jag köper bara dem nu)

Makeupstore smink fin och bara fullstora men ser att en del är samma så inte den i år men rekommenderar den helt klart.

Schwarkops hår rätt tråkig egentligen men var bra pris det året o i princip allt är använt.


Nu blev det helt nytt för i år, sephora Favourites inte billig även om produktvärdet var högt! Spännande m många nya märken och blandar hår smink hudvårdsprodukter samt doft. Den är redan skickad så nu får vi längta till 1/12
 
Beställt årets kalender jag gillar ju att prova nytt!

Har haft Clinique (mkt bra men rätt lika år från år fått några riktiga favoriter från den så jag köper bara dem nu)

Makeupstore smink fin och bara fullstora men ser att en del är samma så inte den i år men rekommenderar den helt klart.

Schwarkops hår rätt tråkig egentligen men var bra pris det året o i princip allt är använt.


Nu blev det helt nytt för i år, sephora Favourites inte billig även om produktvärdet var högt! Spännande m många nya märken och blandar hår smink hudvårdsprodukter samt doft. Den är redan skickad så nu får vi längta till 1/12
Jag såg precis innehållet i den (
) innehållet ska vara bra! Ingen kalender för mig som inte sminkar mig dock ;)
 
Jag funderar lite på Meds. Tycker egentligen att 1299 kr känns rätt högt men värdet ska vara runt 5800 så om större delen av innehållet används är den ju mer lite tjejmatte värd det. Tänker att om det är lite "finare" skönhet som de säljer blandat med budget så borde det vara en kalender som kan passa mig. Är dock inte så sugen på att ställa klockan för att beställa, så får väl se om den finns kvar när jag väl bestämt mig 😊
 
Fanns det någon förteckning på innehåll för Bodyshops kalendrar i beställningsprocessen @sjoberga ? Eller någon annan som hittat dessa eller kanske priserna iaf:D
 
Jag funderar starkt på Cartwright & Butler i år, kanske även Whittard chokladdryckkalender, Penstore ofc, och Pärlans Konfektyr har kommit ut med 3 st. kalendrar redan (med utskick i oktober), men ska bara ha kola-varianten. Kanske även Gotlands Konfektyr och gärna Kränkus tekalender.

Har bara beställt AD70 och Ölands choklad hittills. 8 kalendrar kanske räcker för i år? Jag försöker ändå hejda mig. Har knappt googlat runt och knappt varit inne här, men det blir ändå mycket :laugh:
 
Jag funderar starkt på Cartwright & Butler i år, kanske även Whittard chokladdryckkalender, Penstore ofc, och Pärlans Konfektyr har kommit ut med 3 st. kalendrar redan (med utskick i oktober), men ska bara ha kola-varianten. Kanske även Gotlands Konfektyr och gärna Kränkus tekalender.

Har bara beställt AD70 och Ölands choklad hittills. 8 kalendrar kanske räcker för i år? Jag försöker ändå hejda mig. Har knappt googlat runt och knappt varit inne här, men det blir ändå mycket :laugh:

Cartwright and Butler var en väldigt trevlig kalender!
 
Jag funderar starkt på Cartwright & Butler i år, kanske även Whittard chokladdryckkalender, Penstore ofc, och Pärlans Konfektyr har kommit ut med 3 st. kalendrar redan (med utskick i oktober), men ska bara ha kola-varianten. Kanske även Gotlands Konfektyr och gärna Kränkus tekalender.

Har bara beställt AD70 och Ölands choklad hittills. 8 kalendrar kanske räcker för i år? Jag försöker ändå hejda mig. Har knappt googlat runt och knappt varit inne här, men det blir ändå mycket :laugh:
Jag har beställt en och skulle vilja ha någon mer men vet inte vilken! Förra året hade jag hööks kalender, men i år har jag inte någon häst.
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
36 904
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp