Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det en lista att tillgå över bra pralin kalendrar? Det slog mig att desto fler jag köper, desto fler praliner måste jag plikttroget äta varje dag...
Finns det en lista att tillgå över bra pralin kalendrar? Det slog mig att desto fler jag köper, desto fler praliner måste jag plikttroget äta varje dag...
togs upp på sida 2-3, jag hade aldrig vågat testa då det inte verkar seriöst tyvärrNån annan som också fått reklam på fb om en kalender med godis från olika länder i världen? Låter spännande, men omdömena på trustpilot är verkligen upp och ner! Visserligen mest på deras olika prenumerationsgodisboxar, men ja vågar man prova?
Haha, men gud jag har ju till och med gillat ett av inläggen.togs upp på sida 2-3, jag hade aldrig vågat testa då det inte verkar seriöst tyvärr
Såg det men ville inte säga någotHaha, men gud jag har ju till och med gillat ett av inläggen.
Jag såg precis innehållet i den (Beställt årets kalender jag gillar ju att prova nytt!
Har haft Clinique (mkt bra men rätt lika år från år fått några riktiga favoriter från den så jag köper bara dem nu)
Makeupstore smink fin och bara fullstora men ser att en del är samma så inte den i år men rekommenderar den helt klart.
Schwarkops hår rätt tråkig egentligen men var bra pris det året o i princip allt är använt.
Nu blev det helt nytt för i år, sephora Favourites inte billig även om produktvärdet var högt! Spännande m många nya märken och blandar hår smink hudvårdsprodukter samt doft. Den är redan skickad så nu får vi längta till 1/12
Jag funderar starkt på Cartwright & Butler i år, kanske även Whittard chokladdryckkalender, Penstore ofc, och Pärlans Konfektyr har kommit ut med 3 st. kalendrar redan (med utskick i oktober), men ska bara ha kola-varianten. Kanske även Gotlands Konfektyr och gärna Kränkus tekalender.
Har bara beställt AD70 och Ölands choklad hittills. 8 kalendrar kanske räcker för i år? Jag försöker ändå hejda mig. Har knappt googlat runt och knappt varit inne här, men det blir ändå mycket
Jag har beställt en och skulle vilja ha någon mer men vet inte vilken! Förra året hade jag hööks kalender, men i år har jag inte någon häst.Jag funderar starkt på Cartwright & Butler i år, kanske även Whittard chokladdryckkalender, Penstore ofc, och Pärlans Konfektyr har kommit ut med 3 st. kalendrar redan (med utskick i oktober), men ska bara ha kola-varianten. Kanske även Gotlands Konfektyr och gärna Kränkus tekalender.
Har bara beställt AD70 och Ölands choklad hittills. 8 kalendrar kanske räcker för i år? Jag försöker ändå hejda mig. Har knappt googlat runt och knappt varit inne här, men det blir ändå mycket
Håller med!Cartwright and Butler var en väldigt trevlig kalender!