Adventskalendertråden 2024

Fanns det någon förteckning på innehåll för Bodyshops kalendrar i beställningsprocessen @sjoberga ? Eller någon annan som hittat dessa eller kanske priserna iaf:D
Jag fick ett pris för den kalender som de hade klartecken att få in i början av november. 995 riksdaler var riktmärket (obs, de skrev att priset inte var helt klart än) så det är en av de ”mindre”. Frågade inte efter förteckning utan beställde.
 
Jag vill - surprise - definitivt ha en ostkalender och ska försöka köpa den själv den här gången(står fortfarande i tacksamhetsskuld till @bollen__ :heart ).

Dessutom vill jag gärna ha någon form av skönhetskalender men funderar på vilken. Rituals lilla var trevlig, men känns inte helt hundra. Det är lite för många saker som jag inte har mågon användning för alls(doftljusen :rage:), och vissa som jag använder så sällan att de fortfarande inte är slut.

Utöver det blir det säkert en Exit-kalender i år igen och så tänkte jag skaffa någon med chokladpraliner.
 
Jag vill - surprise - definitivt ha en ostkalender och ska försöka köpa den själv den här gången(står fortfarande i tacksamhetsskuld till @bollen__ :heart ).

Dessutom vill jag gärna ha någon form av skönhetskalender men funderar på vilken. Rituals lilla var trevlig, men känns inte helt hundra. Det är lite för många saker som jag inte har mågon användning för alls(doftljusen :rage:), och vissa som jag använder så sällan att de fortfarande inte är slut.

Utöver det blir det säkert en Exit-kalender i år igen och så tänkte jag skaffa någon med chokladpraliner.

Titta på Niveas kalender? Såg Maggans video igår och den var trevlig med en hel del basprodukter och inga utfyllnader som pepparkaksformar som funnits tidigare år.
 
Titta på Niveas kalender? Såg Maggans video igår och den var trevlig med en hel del basprodukter och inga utfyllnader som pepparkaksformar som funnits tidigare år.

Ska ta en titt! Skulle gärna ha en kalender med smink, samtidigt är det ju svårt där också i och med att färger ska passa...
 
Barn

Djur

Hem och hobby
BlueFernYarns - Elendil
Craft House Magic x2 - Elendil

Skönhet

Äta och dricka
AD70 (praliner) - Liten, Elendil
Lakrids by Bülow (lakrits) - Liten

"Vuxenkalendrar" eller vad vi kallade dem.

Smycken @Krålus dotter

Övrigt
 
Jag vill ha en kalender, men värsta är jag vet inte vad. Men godiskalender blir nog garanterat :rofl:.

Men någon som koll på någon bra lakritskalender, som har en hel del sötlakrits?
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
36 902
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp