Adventskalendertråden 2024

Jag har spärrat mig själv hos Klarna, så för mig är det tyvärr inte ett alternativ. De vägrade sänka min kreditgräns så då var det sluthandlat istället :p

Men, sambon to the rescue! Han är inte mycket för kalendrar men tyckte Exit lät kul, och vi ville ha den bägge två förra året men blev utan. Men nu jäklar! I år kör vi! Exit är beställd! :D
Jag och pojkvännen delar också. Han blev väldigt nöjd med att jag kunde använda rabattkoden från tråden ^^
 
Så avis, jag vill också ha! Har kikat på den några år nu men det är för mycket kolhydrater för mig, det blir blodsockerfall direkt 😅 Jag gillar inte ens gröt egentligen men den verkar ha så roliga smaker!
Jag är lätt... besatt av den men var så snurrig senast att jag inte riktigt hann med att äta den i december och sen hade den kortare hållbarhet än tidigare. Så hade egentligen bestämt att inte ta den utan välja en med hudvård men nu blev det såhär... tja då har jag botat min vanliga besatthet typ iaf? Var lite sugen på muesli-varianten för att knapra på dock :D

Vi får se hur många gånger jag svämmar över gröten i micron i år:o
 
Jag är lätt... besatt av den men var så snurrig senast att jag inte riktigt hann med att äta den i december och sen hade den kortare hållbarhet än tidigare. Så hade egentligen bestämt att inte ta den utan välja en med hudvård men nu blev det såhär... tja då har jag botat min vanliga besatthet typ iaf? Var lite sugen på muesli-varianten för att knapra på dock :D

Vi får se hur många gånger jag svämmar över gröten i micron i år:o
Som oss med ostkalendern... Sambon ville ha 4 st eller vad det var, vi hann inte med innan ostarna blev dåliga 😅 I år räcker det nog med två! :p

De borde göra en müslivariant med högt proteininnehåll! Då kan jag också äta :D
 
Har lite svårt för att hitta någon kalender som lockar i år så sitter å kollar på videos med M Grääs. Funderade lite på om jag skulle bli Norges motsvarighet på kalenderöppningar men jag hade aldrig nånsin kunnat hålla Grääs nivå av engagemang 😅 hon är så sjukt exalterad inför varje lucka, kan jätte mkt om allt... verkligen alla produkter och har massa kommentarer och info om allt. Har lite svårt för språket ibland, kanske lite för hippt för mig ^^ men ändå underhållande speciellt när man ligger å känner sig febrig på soffan 👌
 
Jag har spärrat mig själv hos Klarna, så för mig är det tyvärr inte ett alternativ. De vägrade sänka min kreditgräns så då var det sluthandlat istället :p

Men, sambon to the rescue! Han är inte mycket för kalendrar men tyckte Exit lät kul, och vi ville ha den bägge två förra året men blev utan. Men nu jäklar! I år kör vi! Exit är beställd! :D

Det är jättekul att köra Exit med sin bättre hälft!
 
Jag har köpt Make Up Store 24 days of Makeup. Kollade på innehållet, och det var bara ett par-tre saker som jag inte kommer ha användning för alls. Fördelen med att köpa kalender så tidigt är att jag kommer hinna glömma bort vad som finns i den när det är dags att börja öppna luckor. :D
 
Är i Berlin just nu och hittade detta i en butik. Minst en kommer få följa med mig hem!
IMG_6942.jpeg
 
Barn

Djur

Hem och hobby

BlueFernYarns - Elendil
Craft House Magic x2 - Elendil

Skönhet

Äta och dricka

AD70 (praliner) - Liten, Elendil, Sasse
Lakrids by Bülow (lakrits) - Liten
Ölands chokladkalender - Sasse
Tokimeki Biscuit sticks - Sasse

"Vuxenkalendrar"

Smycken

Krålus dotter

Övrigt
Exit - Masqueradee
 
Har bestämt mig för att köpa en nivea i år, det får nog räcka. Kanske nåt ätbart också, men inget jag kikat på känns tillräckligt intressant. :(

Nu är iaf Niveas kalender inköpt. Ska klura lite på om jag vill ha nån fler. Alternativt att jag köper en massa skojiga saker och stoppar i min gamla kalender från Glossybox, det har ju visat sig vara en beprövad metod då jag tidigare glömt vad jag köpt.

Kanske en egengjord strumpkalender? :cool:
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
36 894
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp