Adventskalendertråden 2024

Jag brukar lägga in en lista där man kan skriva vilka kalendrar man köper. Så självklart måste jag göra det i år.
Som den administratör jag är så behöver det vara ordning och reda.

Så skriv in er kalender utifrån typ av kalender. Tex under skönhet skriver man
Body Shop stora- stjärnhimmel



Barn
Djur
Hem och hobby
Skönhet
Äta och dricka
"Vuxenkalendrar" eller vad vi kallade dem.
Övrigt
 
Barn

Djur

Hem och hobby

Skönhet

Äta och dricka

AD70 (praliner) - Liten

"Vuxenkalendrar" eller vad vi kallade dem.

Övrigt
 
Förra årets kategorier var Djur, Drickbart, Hem och Hobby, Hemmagjord, Skönhetskalender, Smycken, Ätbart och Vinster:) Smycken kanske inte blir aktuellt men Vuxenkalendrar tänker jag bara på sexkalendrar och där tror jag vi inte haft någon som öppnat i Öppningstråden iaf :D
 
Förra årets kategorier var Djur, Drickbart, Hem och Hobby, Hemmagjord, Skönhetskalender, Smycken, Ätbart och Vinster:) Smycken kanske inte blir aktuellt men Vuxenkalendrar tänker jag bara på sexkalendrar och där tror jag vi inte haft någon som öppnat i Öppningstråden iaf :D
Ja året innan var det några som hade sexkalendrar så der var det jag tänkte på.
Åta och dricka la jag ihop då der finns vissa kalendrar som har både ät och drickbart i samma.
 
Ja året innan var det några som hade sexkalendrar så der var det jag tänkte på.
Åta och dricka la jag ihop då der finns vissa kalendrar som har både ät och drickbart i samma.
ja jag förstår att du satte ihop dom, tänkte mest på att Ätbart var en lååång kategori sist :D

helt missat dessa :D
 
Vinoteket har kommit in med sin vinkalender nu, men det är ju i stort sett samma viner som förra året... :cautious: Lite kjedeligt även om de var goda allihopa.
 
Jag vill köpa nån kalender nu för jag be höver tänka på nåt kul och mysigt 🙃 Så är det nån här som har tips om sidor som har advents kalendrar som inte är så dyra?
 
Hämtade ut min kalender från Effax igår. Har satt upp mig på flera maillistor för att få info när kalendrarna kommit in. Har sökt flera gånger efter de kalendrar jag är intresserad av, och känner mig lite frustrerad över att alla inte har kommit ännu 🫣
 
Hämtade ut min kalender från Effax igår. Har satt upp mig på flera maillistor för att få info när kalendrarna kommit in. Har sökt flera gånger efter de kalendrar jag är intresserad av, och känner mig lite frustrerad över att alla inte har kommit ännu 🫣

Var köpte du Effax kalender ifrån? Har inte hittat den.
 
Barn

Djur

Hem och hobby
BlueFernYarns - Elendil
Craft House Magic x2 - Elendil

Skönhet

Äta och dricka
AD70 (praliner) - Liten, Elendil

"Vuxenkalendrar" eller vad vi kallade dem.

Smycken @Krålus dotter

Övrigt
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
36 904
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp