Adventskalendertråden 2024

Jag har ju tidigare haft de strumpkalendrar som finns från CoolStuff. Nu har jag hittat en från ett märke i Skottland, tyvärr finns den enbart på engelska eBay och med alla avgifter och porto landar den på 1700:-… :cautious:
 
Jag har ju tidigare haft de strumpkalendrar som finns från CoolStuff. Nu har jag hittat en från ett märke i Skottland, tyvärr finns den enbart på engelska eBay och med alla avgifter och porto landar den på 1700:-… :cautious:
Om du behöver en personlig kalendertillverkare som kan sätta ihop en egen strumpkalender till självkostnadspris så har undertecknad alldeles för lite att göra och ställer gärna upp för en medkalendermissbrukare i nöd :D

Om nån annan blir sugen på nåt motsvarande så hojta till, har massor med tid över fram till december pga lång rehabperiod där jag inte får jobba heltid och det vore bara roligt att få vara del i någon annans kalenderglädje :heart
 
Jag får lite fomo när det kommer till ad70 :rofl: De ser ju oerhört vackra ut men jag är lite tveksam på om smakerna kommer passa mig. Funderar på att sätta ihop en egen istället med smaker jag bara gillar. Men det är ju inte riktigt lika kul!
 
Nä. Men blir ju också inspirerad och stressad samtidigt- men dags är det väl inte?

Viss besvikelse kommer uppstå i år när Body Shop inte finns kvar med sina fina kalendrar.
I Umeå finns Bodyshop kvar och de kommer att ta in kalendern och ta emot beställningar om man vill skicka efter den. En version mellan om jag förstod dem i butiken rätt. De är en egen butik så därför har den inte lagt ner som övriga i Sverige (vi har faktiskt två en i centrum och en i ett köpcentrum utanför stan).
 
Jag är sugen på en te-kalender i år! Har ni provat någon som ni skulle rekommendera? Generellt dricker jag mest svarta fruktiga teer, men öppen för det mesta! 😀
 
Jag spanar kalender till brorsdottern. Hon är ju så liten så tkr det är svårt att hitta. Föräldrarna köper Pixikalendern men jag var ändå sugen på någon typ va sagokalender. Nån som har nått tips? Tror att jag hittat en med 24 st små bilar till brorsonen iaf, han älskar småbilar. :)
 
Jag är sugen på en te-kalender i år! Har ni provat någon som ni skulle rekommendera? Generellt dricker jag mest svarta fruktiga teer, men öppen för det mesta! 😀

Jag har haft Kränku, Tehuset Javas svarta och Gerdas.

Javas passade mig bäst eftersom jag gillar svart te och de andra hade gröna/röda/ört-teer i sig.
 
Jag spanar kalender till brorsdottern. Hon är ju så liten så tkr det är svårt att hitta. Föräldrarna köper Pixikalendern men jag var ändå sugen på någon typ va sagokalender. Nån som har nått tips? Tror att jag hittat en med 24 st små bilar till brorsonen iaf, han älskar småbilar. :)
Ifjor hade min ena mini en kalender med 24 små Bamse böcker. Osäker på var jag hittade den, kanske Jollyroom, men borde dyka upp om man googlar. Tyckte iaf den var bra, vi ser fortfarande i böckerna och såna små böcker är lätta att ha med sig om man ska iväg nånstans ☺️
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
36 904
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp