Adventskalendertråden 2024

Jag spanar kalender till brorsdottern. Hon är ju så liten så tkr det är svårt att hitta. Föräldrarna köper Pixikalendern men jag var ändå sugen på någon typ va sagokalender. Nån som har nått tips? Tror att jag hittat en med 24 st små bilar till brorsonen iaf, han älskar småbilar. :)
Hur gamla barn? Det finns ju adventsböcker med ett kapitel om dagen :)
 
Har förbeställt Ölands chokladkalender.

Någon som vet om det finns någon gotländsk kalender? Hade varit kul att stötta länet :)
 
I Umeå finns Bodyshop kvar och de kommer att ta in kalendern och ta emot beställningar om man vill skicka efter den. En version mellan om jag förstod dem i butiken rätt. De är en egen butik så därför har den inte lagt ner som övriga i Sverige (vi har faktiskt två en i centrum och en i ett köpcentrum utanför stan).

Provade att mejla butiken men inte fått något svar. Vet du vilken butik man i första hand ska vända sig till?

Umeå UtopiaVasagatan 9 B, 903 29, UmeåSweden.Umea@thebodyshop.com
Umeå AvionMarknadsgatan 11, 904 22, Umeåsweden.umeaikano@thebodyshop.com
 
Har förbeställt Ölands chokladkalender.

Någon som vet om det finns någon gotländsk kalender? Hade varit kul att stötta länet :)
Gotlandskonfektyr.se skriver att dom har adventskalendrar. Dock verkar dom inte ha någon vanlig webshop utan man måste nog kontakta dom direkt. Bästa fiket! Riktigt vacker gård och trevlig personal :)
 
Jag spanar kalender till brorsdottern. Hon är ju så liten så tkr det är svårt att hitta. Föräldrarna köper Pixikalendern men jag var ändå sugen på någon typ va sagokalender. Nån som har nått tips? Tror att jag hittat en med 24 st små bilar till brorsonen iaf, han älskar småbilar. :)

Det finns ju en del kalendrar till barn på amazon men de innehåller oftast smådelar. Är hon bara 11 månader så kanske det är lättare att du själv gör en kalender med fyra paket att öppna varje advent istället? Tänker mjukisdjur, filt eller bok?
 
Kränku är från Gotland om du dricker te. :)

Ölands Choklad är god, hoppas att de har deras pepparkakspralin i år också. :d
Ja, glömde skriva att jag skulle ha Kränku! Har länge velat köpa deras, och det passar ju bra när jag nu bor på Gotland :D

Gotlandskonfektyr.se skriver att dom har adventskalendrar. Dock verkar dom inte ha någon vanlig webshop utan man måste nog kontakta dom direkt. Bästa fiket! Riktigt vacker gård och trevlig personal :)
Ska kolla in, tack!
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
36 904
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp