Tack! Javas låter ju lovande för mig med dåJag har haft Kränku, Tehuset Javas svarta och Gerdas.
Javas passade mig bäst eftersom jag gillar svart te och de andra hade gröna/röda/ört-teer i sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Javas låter ju lovande för mig med dåJag har haft Kränku, Tehuset Javas svarta och Gerdas.
Javas passade mig bäst eftersom jag gillar svart te och de andra hade gröna/röda/ört-teer i sig.
Jag har haft mumin tekalender ett par gånger, tycker dom har varit godaJag är sugen på en te-kalender i år! Har ni provat någon som ni skulle rekommendera? Generellt dricker jag mest svarta fruktiga teer, men öppen för det mesta!
Åh, tack för tips!Jag har haft mumin tekalender ett par gånger, tycker dom har varit goda
Hur gamla barn? Det finns ju adventsböcker med ett kapitel om dagenJag spanar kalender till brorsdottern. Hon är ju så liten så tkr det är svårt att hitta. Föräldrarna köper Pixikalendern men jag var ändå sugen på någon typ va sagokalender. Nån som har nått tips? Tror att jag hittat en med 24 st små bilar till brorsonen iaf, han älskar småbilar.
Jag håller med, jättegodaJag har haft mumin tekalender ett par gånger, tycker dom har varit goda
Äsch, jag hade 12 nåt årJag hade 7 ( ) kalendrar förra året, måste nog begränsa det lite i år.
Kränku är från Gotland om du dricker te.Har förbeställt Ölands chokladkalender.
Någon som vet om det finns någon gotländsk kalender? Hade varit kul att stötta länet
Yngsta är 11 mån i december. Storebror är 3,5 år då. Så mkt lättare till honom! Men tänkte att någon form av sagor/mini böcker kan vara bra till lillanHur gamla barn? Det finns ju adventsböcker med ett kapitel om dagen
Ah, då är det nog för tidigt med kapitelböckerYngsta är 11 mån i december. Storebror är 3,5 år då. Så mkt lättare till honom! Men tänkte att någon form av sagor/mini böcker kan vara bra till lillan
I Umeå finns Bodyshop kvar och de kommer att ta in kalendern och ta emot beställningar om man vill skicka efter den. En version mellan om jag förstod dem i butiken rätt. De är en egen butik så därför har den inte lagt ner som övriga i Sverige (vi har faktiskt två en i centrum och en i ett köpcentrum utanför stan).
Umeå Utopia | Vasagatan 9 B, 903 29, Umeå | Sweden.Umea@thebodyshop.com | |
Umeå Avion | Marknadsgatan 11, 904 22, Umeå | sweden.umeaikano@thebodyshop.com |
Nej nu blev jag osäker om mitt svar här. Tänkte att Avion skulle läggas ned men det kanske jag drömt..Provade att mejla butiken men inte fått något svar. Vet du vilken butik man i första hand ska vända sig till?
Umeå Utopia Vasagatan 9 B, 903 29, Umeå Sweden.Umea@thebodyshop.com Umeå Avion Marknadsgatan 11, 904 22, Umeå sweden.umeaikano@thebodyshop.com
Nu har jag googlat. Det stämmer att den ska bort från Avion så jag skulle höra av mig till den i UtopiaProvade att mejla butiken men inte fått något svar. Vet du vilken butik man i första hand ska vända sig till?
Umeå Utopia Vasagatan 9 B, 903 29, Umeå Sweden.Umea@thebodyshop.com Umeå Avion Marknadsgatan 11, 904 22, Umeå sweden.umeaikano@thebodyshop.com
Gotlandskonfektyr.se skriver att dom har adventskalendrar. Dock verkar dom inte ha någon vanlig webshop utan man måste nog kontakta dom direkt. Bästa fiket! Riktigt vacker gård och trevlig personalHar förbeställt Ölands chokladkalender.
Någon som vet om det finns någon gotländsk kalender? Hade varit kul att stötta länet
Jag spanar kalender till brorsdottern. Hon är ju så liten så tkr det är svårt att hitta. Föräldrarna köper Pixikalendern men jag var ändå sugen på någon typ va sagokalender. Nån som har nått tips? Tror att jag hittat en med 24 st små bilar till brorsonen iaf, han älskar småbilar.
Ja, glömde skriva att jag skulle ha Kränku! Har länge velat köpa deras, och det passar ju bra när jag nu bor på GotlandKränku är från Gotland om du dricker te.
Ölands Choklad är god, hoppas att de har deras pepparkakspralin i år också.
Ska kolla in, tack!Gotlandskonfektyr.se skriver att dom har adventskalendrar. Dock verkar dom inte ha någon vanlig webshop utan man måste nog kontakta dom direkt. Bästa fiket! Riktigt vacker gård och trevlig personal
Jag pratade med butiken på utopia!Provade att mejla butiken men inte fått något svar. Vet du vilken butik man i första hand ska vända sig till?
Jag har fått kontakt och fått beställa kalender! Tack så mycket för tipset.Jag pratade med butiken på utopia!