Hade inte du pennor i en kalender något tidigare år ?Kan (akut) ha klickat hem en Penstore-kalender
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade inte du pennor i en kalender något tidigare år ?Kan (akut) ha klickat hem en Penstore-kalender
Kanske… varje årHade inte du en pennor i en kalender något tidigare år ?
Jag också Fick typ panik när jag såg mailet i min skräppost. Tänk om jag missat kalendern!Kan (akut) ha klickat hem en Penstore-kalender
Jaa! Jag hade inte sett det om det inte var för digJag också Fick typ panik när jag såg mailet i min skräppost. Tänk om jag missat kalendern!
Nej, det kan vara block, penslar, målarfärg mm. Sånt som de säljer lixomÄr det bara pennor i penstore?
Aha, ok då är den nog inget för mig.Nej, det kan vara block, penslar, målarfärg mm. Sånt som de säljer lixom
Nä ingen Lumene, Åhléns har swishat tillbaka pengarna och nu fungerar inte rabattkoden. Fult!!
Nä ingen Lumene, Åhléns har swishat tillbaka pengarna och nu fungerar inte rabattkoden. Fult!!
Och glömmer du en dag att du tagit en så tar de slut fortare.Jag känner mig så smart! Jag ville så gärna ha en kalender från Lindt som man fyller själv med lindor-kulor. Men de skulle ha 320 spänn för den i år! Så jag köpte 24 (plus några extra till julafton) kulor på lösvikt till mindre än halva priset. Tänkte sen lägga allihop i en fin påse och sen bara ta en varje dag. Skulle jag glömma nån dag så blir det bara fler till julafton.
Det lär dock inte hända här!Och glömmer du en dag att du tagit en så tar de slut fortare.