Adventskalendertråden 2024

Jag hade den. Den var väl helt okej, men lite för mycket lika saker som året innan. Köper den inte i år eftersom jag beställt en annan, men har kollat på en del av innehållet och det ser bättre ut i år!
Jag har inte haft innan så behöver inte bry mig om det :)
Jag var väldigt missnöjd då jag tyckte den innehöll massor av konstiga och irrelevanta saker. Har gett bort det mesta.
Men hallå behövde ju hjälp att bestämma :rofl:

Jag har sett delar av innehållet och det är bra saker och fina färger men som hästägare så har jag redan allt som de har visat.
Men var det vettiga saker liksom? :)
Kollade förra årets och den kändes lite bättre än Horze (som jag hade då). Nu var visserligen Horse billigare men med en del trista utfyllnader tyckte jag.

Men var det vettiga saker liksom? :)
Kollade förra årets och den kändes lite bättre än Horze (som jag hade då). Nu var visserligen Horse billigare men med en del trista utfyllnader tyckte jag.
Detta året är det bättre grejer i den än föregående år! Såklart en del småsaker, men även mer större och rejälare (dock bara i storlek full). Känns värd sitt pris i år baserat på det jag sett! Bonus för väskan som funkar perfekt till schabrakförvaring sen, båda mina sådana har kommit till bra användning.

Dom har ju färgtema också, i år är sakerna främst i denna färg (lägger i spoiler, om nån inte vill se)

Marinblå

Detta året är det bättre grejer i den än föregående år! Såklart en del småsaker, men även mer större och rejälare (dock bara i storlek full). Känns värd sitt pris i år baserat på det jag sett! Bonus för väskan som funkar perfekt till schabrakförvaring sen, båda mina sådana har kommit till bra användning.

Dom har ju färgtema också, i år är sakerna främst i denna färg (lägger i spoiler, om nån inte vill se)

Marinblå
Sämsta färgen :rofl:
Mvh färgglad clown

Ska nog unna mig en, som tröst pga en tråkig grej jag måste göra :)

]
Kul, det hade jag inte fattat (köpt i år och gillar färgen du spoilar om så hade tur)

Vilka färger har det varit tidigare år?

Kul, det hade jag inte fattat (köpt i år och gillar färgen du spoilar om så hade tur)

Vilka färger har det varit tidigare år?
Tror inte att dom haft lika tydligt färgtema tidigare, då har det varierat mer och t.ex. mössor och ludd har varit olika färger i "samma" kalender (nån här fick aprikos mössa, nån annan svart, jag fick grå). Denna gången har dom gått ut med att dom kör på färgtema

Tror inte att dom haft lika tydligt färgtema tidigare, då har det varierat mer och t.ex. mössor och ludd har varit olika färger i "samma" kalender (nån här fick aprikos mössa, nån annan svart, jag fick grå). Denna gången har dom gått ut med att dom kör på färgtema
Jag fick den aprikosfärgade, gräsligt fult för mig, en svart eller grå hade jag haft användning för. Denna hamnade hos Myrorna.

Jag har haft den båda åren den funnits och jag har varit nöjd. Vissa saker har jag gett bort och pannbandet förra året sålde jag då det inte helt passade min smak men inget fel på nått.
Vissa saker har jag haft stor nytta av och hade kanske inte ens provat om jag inte fått det i kalendern
Jag har lagt ut några Höökskalendergrejer på Vinted, de har sålts fort så uppenbarligen var det inget gräsligt :D.
Termosmuggen har jag använt massor, men lite andra grejer ligger fortfarande hemma i väntan på att det jag redan har i stallet ska ta slut (behöver inte köpa putsmedel eller pälsglans på ett tag 😅).

Det jag gillar bäst med Horsebrands är att jag redan nu vet att "den stora grejen" i kalendern är något vi faktiskt behöver. Så det behöver inte vara så himla många fler bra saker för att kännas värt pengarna :D. Undviker dock spoilers, överraskningsmomentet är ju halva grejen ;)

Det jag gillar bäst med Horsebrands är att jag redan nu vet att "den stora grejen" i kalendern är något vi faktiskt behöver. Så det behöver inte vara så himla många fler bra saker för att kännas värt pengarna :D. Undviker dock spoilers, överraskningsmomentet är ju halva grejen ;)
Det här gillade jag med!
Men behöver absolut ingen grimma så no calender for me :down:

Jag har lagt ut några Höökskalendergrejer på Vinted, de har sålts fort så uppenbarligen var det inget gräsligt :D.
Termosmuggen har jag använt massor, men lite andra grejer ligger fortfarande hemma i väntan på att det jag redan har i stallet ska ta slut (behöver inte köpa putsmedel eller pälsglans på ett tag 😅).

Jag ”råkade” se några grejer (5 första luckorna) som är i horsebrands. Men sen så får jag ofta upp reklam nu där dom öppnar luckorna så där får man vara snabb med att klicka förbi så man inte ser. Sen råkade jag se hööks. Scrollande på tiktok och började läsa kommentarer hos en som fått den i gåva och hon öppnade en massa påsar och då hann jag tyvärr se en del :(

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
38 096
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar