Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Ja hörni, vilka 25+ följer årets julkalender :)? Jag är glatt överraskad av varje avsnitt hitills, dagens höjdpunkt ;). Men vad...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 921
Senast: LindgrenV
·
Äldre Jag har ju en granne som är väldigt besvärlig och känd i hela grannskapet på grund av detta. Jag är precis inkommen efter...
Svar
12
· Visningar
2 193
Senast: cirkus
·
Äldre Är det någon här som äger en Note 3a? Vill ha era synpunkter om denna telefon? + och - Känns den klumpig eller vänjer man sig...
Svar
0
· Visningar
432
Senast: Akerman
·
Äldre Säljer jag ett hus/fastighet med vinst så måste jag ju skatta för vinsten! MEN tvärt om då? Om jag säljer med förlust? Vad händer då...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: Tassetass
·
Äldre Behöver tips på julklappar. Pappa. 61 år. Önskar inget. Svår att köpa kläder till. Hatar vinter. Älskar sol. Spelar elgitarr...
Svar
1
· Visningar
560
Äldre Jag känner mig så korkad, och jag hoppas att någon kan hjälpa mig med mitt telefonproblem. Har en Samsung Galaxy Ace som jag varit...
Svar
13
· Visningar
7 384
Senast: Eloise
·
Äldre Om man driver igenom det efter de siffror man tidigare publicerat så kan det innebära en i det närmaste halvering av vargstammen:)
2
Svar
25
· Visningar
1 973
Äldre Efter att ha läst i lite olika trådar här märker jag ett himla spännande fenomen, nämligen att många av er här är väldigt bra på att...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 468
Senast: Minett
·
Äldre Nu är det kört för Alliansen i frågan om ytterligare skattesänkningar. I förra veckan så stoppade talmannen i riksdagen omröstningen om...
Svar
13
· Visningar
986
Senast: Clabbe
·
Äldre Nu måste ni hjälpa mig kära bukare! Tyvärr kan jag inte använda mig av vadkostarresan.se till denna resa, för den är lite för omständig...
Svar
5
· Visningar
2 033
Senast: hermulen
·
Äldre Efter att jag två vintrar i rad lyckats ramla och slagit i samma nerv i ryggen som nu börjat ge riktigt jobbiga men så är jag trött på...
2
Svar
21
· Visningar
2 169
Senast: Allandra
·
Äldre Någon här som har erfarenheter av SBAB och deras bolån? När man läser så låter ju allt mkt bra, men hur är det i verkligheten?
Svar
2
· Visningar
554
Senast: kolblakkur
·
Äldre Jag har läst Väggen av Marlene Haushofer, en av de bästa böcker jag läst, och vill nu hemskt gärna se filmen. Jag vet att den finns...
Svar
2
· Visningar
509
Senast: Stinaelin
·
Äldre Vi har möte med två lokala banker i morgon. Vi har idag icabanken och har bottenlån på 85% samt ett blancolån som ska bakas in i...
2
Svar
31
· Visningar
3 766
Senast: FadeAway
·
Äldre Jag har en jättefin blå klänning (som jag fått av Matmissbrukaren :bow:) som jag hade tänkt ha på jul/nyår. Men, hrm, jag är för...
Svar
13
· Visningar
2 359
Senast: LindgrenV
·
Äldre Har fått två udda mejl idag, en som är ett autosvar från en person som slutade sitt jobb 2009 och från en person som ganska upprört bad...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 583
Senast: Red_Chili
·
Äldre Gick igenom drickbackarna på jobbet idag och fick se en Loka Naturell glasflaska som var grön, ej vit, glaset alltså. (som ölen i...
2
Svar
21
· Visningar
3 213
Senast: Dana
·
Äldre Jag tänkte att eftersom det kom upp i "Gud finns" att det inte bara är jag som tror på att godhet föder godhet och att vi i "Gladtråden"...
2
Svar
24
· Visningar
1 911
Senast: Tingeling
·
Äldre Jag har bjudit in några människor till julpyssel och vi ska även dricka glögg och fika. Har nu kommit på att bara saffransskorpor och...
Svar
7
· Visningar
884
Senast: Silltunna
·
Äldre För ca 10-15 år sen såg jag en film på TV. Det var en amerikansk skräckfilm/spökfilm som handlade om ett hemsökt hus som låg vid havet...
Svar
3
· Visningar
711
Senast: Poxz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama