Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har ni börjat märka av Sven? :-)
5 6 7
Svar
135
· Visningar
9 999
Senast: Sleepy
·
Äldre När får man ta det? Vid vilka anhöriga gäller det? Jag vet ju att man får ta det när anhörig är svårt sjuk, men gäller det bara typ...
Svar
16
· Visningar
3 503
Äldre Innan jag blev utsatt för ett mycket grovt brott för flera år sedan så var jag säker på att jag OM jag utsattes för brott skulle hämnas...
2
Svar
34
· Visningar
3 507
Senast: lil-sis
·
Äldre Jag och fem vänner ska åka till Berlin i februari. Vi är alla runt 25, lyssnar på allt från rock till house och vi är en ganska...
Svar
0
· Visningar
543
Äldre Jag har fått hjärnsläpp :o Sitter och funderar på vilket tåg jag bör hinna med. Är det troligt att jag hinner med det som går ca 3...
Svar
4
· Visningar
18 956
Senast: Con
·
Äldre Mandela har dött. Nu börjar bråket. Vem ska lägga beslag på det politiska, den ekonomiska och det historiska arvet. En såpa av...
Svar
0
· Visningar
400
Äldre Ja, när man kör fast på en tom landsväg och man inte vet exakt vart man är och det inte räcker med att berätta närmsta ort eller vad...
Svar
17
· Visningar
3 778
Senast: Magiana
·
Äldre Mumsar just nu på Änglamarks KRAV-pepparkakor. Ganska goda men lite tama i smaken, smakar inte så mycket jul. Vilken sort föredrar ni?
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 156
Senast: Rosett
·
Äldre Jag skulle vilja ha någon förnyelsebar energikälla i huset, funderar på solenergi. Vi har direktverkande el + luftvärmepump idag. De...
2
Svar
29
· Visningar
3 001
Senast: Lejonelle
·
Äldre Fest med jobbet imorgon med Glitter och Glamour-tema.Har köpt lösögonfransar för att piffa till mig lite extra.Testade sätta dit...
Svar
4
· Visningar
1 005
Senast: Zolimita
·
Äldre Om ni blir bjudna på en större fest (bröllop) och det står på inbjudan "Present: Din närvaro är vad som gör oss allra gladast", har ni...
2
Svar
39
· Visningar
7 699
Senast: Snurrfian
·
Äldre Idag fick jag hem två brev från Transportstyrelsen. I det ena kuvertet låg en utbetalningsavi på 20kr, återbetalning på trängselskatt...
Svar
3
· Visningar
1 321
Senast: Laa
·
Äldre Någon här som får pengar via Paypal? Jag har ett Paypalkonto i mitt företag, och gjorde en överföring den 2 dec. På min Paypalsida står...
Svar
12
· Visningar
1 364
Äldre Överväger att åka in till stan imorgon bara för att köpa vin:p Men det var fyra månader sist och tänkte fira lite barnledigt så då kan...
2
Svar
22
· Visningar
3 366
Senast: Janni
·
Äldre Vi har fått ett nytt fenomen i kommunen, ett flervägsstopp. Tycker dock att reglerna kring hur man ska bete sig i denna korsning är...
2
Svar
20
· Visningar
2 456
Senast: hastflicka
·
Äldre Någon här som har erfarenhet att beställa från smartphoto? Hur är leveranstiderna och kvalitén? Tänkte i första hand på julkorten...
Svar
5
· Visningar
1 077
Senast: Emtherlia
·
Äldre Tänk om det gick att filma sina upplevelser...ja, nu menar jag inte med vanlig kamera eller liknande. Men att man kunde filma så att...
Svar
3
· Visningar
676
Senast: escodobe
·
Äldre Var i landet bor ni? Här utanför Örebro är det lugnt, det blåste lite förut men inte mer än vanligt. Går man efter skrivandet på fb...
2
Svar
35
· Visningar
2 335
Senast: Linta
·
Äldre Jag älskar att se på julfilmer såhär inför jul :love: Vad är era bästa julfilmtips? Igår kollade jag på The Holiday, vilken jag...
2
Svar
20
· Visningar
1 995
Senast: Killaloe
·
Äldre Jag försöker hitta en låt som går på P3 just nu, det är en massa trumpet eller saxofon eller nåt i den... Har letat på spellistan men...
Svar
6
· Visningar
7 140
Senast: Lillelorden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama