Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag går i julklappsköpartagen och är på jakt efter en Urban Fantasy-bok till min mamma, den måste vara på svenska. Jag hade först tänkt...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 430
Senast: Mammas
·
Äldre Läs inte den här tråden om du inte läst boken. Här diskuterar vi saker du kanske inte vill veta. Ni som skriver i tråden ombedes...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
22 621
Senast: skogaliten
·
Äldre Jag har beställt ett paket från ett företag och det ska hemlevereras, det finns inga andra alternativ när jag beställer just det här...
Svar
7
· Visningar
1 105
Senast: Mim
·
Äldre Hur bestämmer man uttrycket lärartäthet? Är det antalet lärare totalt som sossarna hävdar? Eller Är det hur många lärare det finns...
Svar
10
· Visningar
788
Äldre Jag och en kompis har ett problem, hon kan ringa mig som vanligt men jag kommer inte fram på hennes mobil. Det tutar upptaget sen står...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: _FiA_
·
Äldre Läste någonstans att popcorn var nyttigt. Men det gällde inte micropopcorn utan sådana som man poppar själv. Och det skulle inte vara...
Svar
3
· Visningar
747
Senast: Sleepan
·
Äldre Allvarligt talat, jag har försökt behärska mig, men det går INTE längre!! :nailbiting: Jag har så många frågor så jag måste ha en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 846
Senast: Jeffery
·
Äldre Har funderat på att sy några själv och funderar på om ni har tips. :) Måste det vara linnetyg? Duger det med vanligt tyg som bomull...
Svar
6
· Visningar
1 229
Senast: morgaine
·
Äldre Vilket är svalaste täcket? Dun går bort, det har jag inte haft på säkert 15 år. Hur lätt jag än köpte så var de för varma. Har...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 163
Senast: Prosit
·
Äldre ..på dvd? Det verkar variera väldigt hur mycket filmer folk har i sina hyllor! Jag har inte engagerat mig i att räkna dom än...
2
Svar
21
· Visningar
1 677
Senast: Badger
·
Äldre När jag var liten, trodde mina föräldrar på Gud, så det blev en självklar sanning för mig som barn. Som tonåring struntade jag...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
10 799
Senast: Enya
·
Äldre Vad är du inte rädd för/störd av/brydd över som andra brukar tycka är jobbigt? Själv tycker jag att tandläkarbesök är ganska mysiga, att...
2
Svar
31
· Visningar
3 130
Senast: Gimlan
·
Äldre Sugen på att beställa från ett amerikanskt företag. Det går att beställa till Sverige, men jag har hittills inte fått svar på vad det...
Svar
12
· Visningar
1 105
Senast: MissFideli
·
Äldre Min pappa är kanske inte den mest lyckligaste människan på denna planeten så jag skulle vilja köpa något roligt till honom i julklapp...
Svar
7
· Visningar
1 072
Senast: Is
·
Äldre Syrran önskar sig en ljudbok i julklapp, jag som aldrig har lyssnat på en ljudbok i hela mitt liv och knappt läser böcker har ingen...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: Bylund
·
Äldre Mitt julklappsobjekt för i år (tjej) vill ha ett par svarta skinnhandskar i strl 9. När jag söker på nätet är de största storlekarna i...
2
Svar
30
· Visningar
15 011
Senast: Tussinussen
·
Äldre Nu har det kommit fram att när du blir kass av vin, så kan det bero på att druvorna är vattnade med otjänligt vatten!! Så jäkla...
2
Svar
30
· Visningar
3 142
Senast: lilstar
·
Äldre Jaaa faktiskt så drar det hela igång redan idag, uppladdningen till Melodifestivalen 2014! :banana::banana: Idag kl 9:50 börjar de...
Svar
9
· Visningar
1 386
Senast: CillaW
·
Äldre Jag tänkte ge min sambo en resa till Grekland i födelsedagspresent. Vi har länge funderat på att åka dit men andra lite mer "spännande"...
2
Svar
23
· Visningar
1 914
Äldre Batteriet är slut i min ena bilnyckel, det andra är nog på väg att också ge upp. Men: då är det alltså inte bara att byta batteriet...
2
Svar
28
· Visningar
20 677
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar